قیمت خانه در زاهدان / برای خرید خانه ۱۰۰ متری در زاهدان چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش آوای البرز -زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان یکی از شهرهایی‌ست که در سال‌های اخیر مطابق با روند کلی در کشور مسیری صعودی را تجربه کرده است.

بر اساس گزارشی که مرکز آمار از تورم نقطه به نقطه مسکن در بهار سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است، زاهدان رتبه هفدهم را پس از ایلام داشته است. حالا سوال اینجاست برای خرید خانه در شهر زاهدان چقدر باید هزینه کرد؟

بررسی آگهی‌های مربوط به فروش مسکن در شهر زاهدان نشان می‌دهد، اکنون با بودجه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌توان مسکن آنلاین در این شهر خریداری کرد.

همچنین زاهدان از آن دسته شهرهایی است که می‌توان در آن با بودجه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان، آپارتمان‌هایی بزرگ‌متراژ خریداری کرد.

قیمت خانه در زاهدان / برای خرید خانه ۱۰۰ متری در زاهدان چقدر باید هزینه کرد؟

برای مثال اکنون آپارتمانی ۱۰۴ متری در محدوده بلوار دانشجو که ساخت آن به سال ۱۳۸۲ بازمی‌گردد، یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان انتخاب‌های بیشتری را در سبد خرید متقاضیان قرار می‌دهد. اکنون یک آپارتمان ۱۰۰ متری و ساخت سال ۱۳۹۵ در محدوده بلوار معلم، دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

مالک آپارتمانی ۱۳۵ متری و ۱۶ ساله نیز در خیابان دانش، برای واحد خود قیمتی معادل دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین کرده است. همچنین با همین حدود قیمت می‌توان آپارتمانی نوساز در زاهدان خریداری کرد. اکنون آپارتمانی ۱۱۰ متری و نوساز در محدوده زیباشهر دو میلیارد و ۱۰۰ قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه بالاتر از پنج میلیارد تومان می‌توان آپارتمانی کلیدنخورده و بالاتر از ۱۵۰ متر در زاهدان خریداری کرد.

۲۲۰

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.