قیمت جدید نان در تهران هنوز اعلام نشده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از رادیو و تلویزیون ، یدولا صادقی با بیان اینکه قیمت جدید نان تخصص پیدا کرده است اظهار داشت: اعلام قیمت جدید نان منوط به هماهنگی استاندار با وزارت امور داخلی ، وزارت صنعت است ، معادن و تجارت.

معاون وزیر صمت وی گفت: “روند بررسی قیمت جدید نان در استانداری و شورای آرد و نان به پایان رسیده است ، اما افزایش قیمت نان منوط به هماهنگی با مقامات ذیصلاح در استانداری ، یعنی وزارتخانه است. صنعت ، معدن و تجارت.

وی با بیان اینکه زمان اعلام قیمت جدید نان در تهران است افزود: استانداری در حال پیگیری مسئولان واجد شرایط بود تا در صورت توافق قیمت جدید نان را اعلام کنند.

رئیس سازمان صمت استان تهران در پاسخ به این سوال که چرا قیمت نان در برخی استان ها از جمله البرز اعلام شده است اما در تهران به طور رسمی اعلام نشده است ، استان تهران گفت: “به دلیل حساسیت موجود به استان تهران و تمرکز ، دولت همیشه قیمت جدید نان را اعلام می کند. “

صادقی در مورد میزان افزایش قیمت نان اظهار داشت: اگرچه کار کارشناسان انجام شده است اما نتیجه نهایی تأیید نشده است ، بنابراین نمی توان در مورد نرخ افزایش قیمت نان در حاضر.

رئیس سازمان صمت استان تهران در مورد افزایش قیمت نان در برخی از نانوایی ها گفت: قیمت گذاری باید به موقع انجام شود تا از تخلف جلوگیری شود تا اعلام رسمی قیمت نان مسئولیت های مصرف کنندگان و نانوایان در صورت تخلف.