قیمت بیت‌کوین به 1 میلیون دلار خواهد رسید!

قیمت بیت کوین به 1 میلیون دلار می رسد!

کتی وود، مدیر عامل Arc Investments، در برنامه ای در شبکه بلومبرگ در مورد اعتقاد قوی خود به بیت کوین و قیمت آینده آن صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری آوای البرز؛ کتی وود، مدیر عامل، مدیر ارشد اجرایی، و بنیانگذار شرکت مدیریت سرمایه گذاری سرمایه گذاری قوس او در آمریکا طی سخنرانی خود در برنامه ای در شبکه تلویزیونی بلومبرگ اعلام کرد که اعتمادش به ارزهای دیجیتال حتی پس از فروپاشی FTX نیز کاهش نیافته است. او تاکید کرد که به ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد زیرا معتقد است که آنها رشد و شکوفا خواهند شد.

کتی وود معتقد است که ارزش بیت کوین (BTC) در آینده افزایش خواهد یافت. او همچنین مدعی شد که تا سال 2030 قیمت بیت کوین به 1 میلیون دلار خواهد رسید.

به گفته کتی وود، در پایان یک جنگ می توان برندگان یا بازماندگان را شناسایی کرد. بیت کوین در این نبرد پیروز شد و مانند ققنوس از خاکستر بیرون آمد. اگرچه بسیاری هنوز گیج و مشکوک هستند، اما هنگامی که واقعاً مزایای بیت کوین را درک کنند، آن را با آغوش باز در آغوش خواهند گرفت.

همچنین، به گفته وی، بلاک چین هایی مانند بیت کوین و اتریوم (ETH) از زیرساخت ها و فناوری خوبی بهره می برند. چون هنوز در این شرایط سخت به سر می برند. رکورد افزایش نرخ هش بیت کوین نشان دهنده «امنیت این شبکه» است.

همچنین، او در مورد Coinbase صحبت کرد و آن را یک شرکت کاملاً “مشروع” خواند. به گفته کتی وود، کوین بیس قصد دارد از سرمایه گذاران محافظت کند. با توجه به سقوط FTX، این امر آن را حتی قوی تر می کند.

سقوط FTX تأثیر مخربی بر بازار ارزهای دیجیتال داشت. این حادثه تأثیر دومینویی بر سایر شرکت‌ها داشت و بخش‌های مختلف بازار کریپتو را در معرض خطر قرار داد. آخرین قربانی این حادثه، این شرکت است روایت آفرینش در انجیل، یک پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال است که در معرض ورشکستگی قرار دارد. اعلام این خبر دیروز قیمت بیت کوین را به زیر 16000 دلار رساند. اما ظاهرا امروز وضعیت بازار کریپتو کمی آرام شده است و بیشتر ارزهای دیجیتال در منطقه سبز معامله می شوند.

بیت کوین با 5.10 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با 16545 دلار معامله می شود. ارزش کل بازار بیت کوین با همین نسبت افزایش یافت و به 317,916,230,241 دلار رسید. با وجود این، حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین 0.33 درصد کاهش یافت. کریپتوکارنسی کینگ در حال حاضر حجم معاملاتی معادل 33,081,085,639 دلار دارد.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 1 رای موافق رای و 0 رای مخالف