قیمت بهترین برند صاعقه گیر

صاعقه گیر چیست؟

رعد و برق یک پدیده طبیعی است که در اثر برخورد ابرهایی با بارهای مختلف با یکدیگر و در نتیجه فعل و انفعالات الکتریکی قوی به شکل نور ایجاد می شود. در صاعقه های شدید معمولاً بیشترین میزان تخلیه الکتریکی وجود دارد که برای ساختمان ها و تجهیزات بسیار خطرناک بوده و در برخی موارد باعث آتش سوزی می شود. یک پیشنهاد واضح برای حل این مشکل استفاده از صاعقه گیر Arc Xanat است.

صاعقه گیر برقگیر وسیله ای است که برای محافظت از تجهیزات روی پست ها و ساختمان ها در برابر امواج متحرک استفاده می شود. به طور خلاصه، کاری که یک صاعقه گیر انجام می دهد این است که ولتاژهای غیرعادی بالا را بدون تأثیر بر منبع تغذیه به زمین منتقل می کند. صاعقه گیر به موازات وسایل حفاظتی بین خط و زمین و پست نصب می شود.

رعد و برق لیوا

گروه لیوا در سال 1379 در شهر ازمیر ترکیه با هدف اجرای پروژه های برق، طراحی سیستم های ایمنی، اتوماسیون و برق شروع به کار کرد. صاعقه گیر ساخته شده در آزمون های METC دانشگاه فنی خاورمیانه موفق به اخذ گواهینامه آزمون T∆ بر اساس استاندارد 102-MC17 می شود.

آژانس لیوا: 09124339161 / 021.40330508

انواع صاعقه گیر

1. صاعقه گیر غیرفعال:

بنجامین فرانکلین اولین روش جذب صاعقه را پیشنهاد کرد که به عنوان صاعقه گیر غیرفعال یا غیرفعال شناخته می شود. این صاعقه گیر به سادگی یک میله نوک تیز است که در بالاترین نقطه سازه قرار گرفته است. در صاعقه با جذب ولتاژ جریان تولید شده را به زمین منتقل می کند و در این مسیر عامل تشدید کننده ای جز شکل خاص آنها وجود ندارد. به دلیل سادگی نصب، استفاده از صاعقه گیر غیرفعال در ایستگاه های رادیویی، آنتن های بشقاب و ساختمان هایی با سطح محافظ کوچک توصیه می شود.
صاعقه گیرهای غیرفعال مجموعه ای حفاظتی مبتنی بر صاعقه گیرهای ساده (صاعقه گیر) و روش قفس فارادی است که بر اساس استاندارد بین المللی IEC و تئوری و حفاظت توپ نورد از پوسته بیرونی ساختمان محافظت می کند. ذرت. صاعقه گیر مسی ساده، مس با روکش آب کرم، استیل ضد زنگ، گالوانیزه در طول و قطر مختلف، انواع بست و بست، هادی های اتصال و فرود از مواد و مقاطع مختلف در این روش استفاده می شود.

2. صاعقه گیر فعال

صاعقه گیرهای فعال مجموعه ای محافظ بر اساس صاعقه گیرهای یونیزه کننده هوا (ESE: Early Streamer Emission Air Terminal) برای ایجاد یک فضای یونیزه در اطراف محل نصب صاعقه گیر فعال برای جذب ضربه مستقیم صاعقه هستند. همچنین به سیستم زمین منتهی می شود. صاعقه گیرها در بازار به عنوان صاعقه گیر الکترونیکی شناخته می شوند.

هدف از نصب صاعقه گیر

طبق تحقیقات انجام شده به طور متوسط ​​در هر ثانیه بیش از 50 رعد و برق به زمین برخورد می کند و این رعد و برق ها خسارات جانی و اقتصادی زیادی را به همراه دارد. هنگامی که صاعقه به سازه یا منطقه خاصی برخورد می کند، می تواند صدمات قابل توجهی را ایجاد کند که معمولاً با آتش سوزی همراه است و محافظت در برابر این خطرات تنها با صاعقه گیر امکان پذیر است. به طور کلی خطرات ناشی از رعد و برق به دو گروه تقسیم می شوند:
• خطرات ناشی از برخورد مستقیم صاعقه.
• حوادث ناشی از اثرات غیر مستقیم صاعقه.

هدف از نصب صاعقه گیر محافظت از سیستم ها و افراد در برابر صاعقه و ایجاد مسیر امن برای انتقال جریان های صاعقه بزرگ به زمین است. در سیستم صاعقه گیر، میله های هوایی وظیفه جذب صاعقه را با استفاده از صاعقه گیر و هادی های نزولی وظیفه انتقال جریان به شبکه ارت را بر عهده دارند. اگر سیستم صاعقه گیر به درستی طراحی و نصب شود، جان افراد و ایمنی تجهیزات را تضمین می کند.

قیمت میله برق گیر

قیمت هر صاعقه گیر به عوامل مختلفی بستگی دارد: از آنجایی که دستگاه وارد می شود، تغییرات ارزی و تعرفه گمرکی در تعیین قیمت موثر است و از طرفی نوع برند انتخابی خریدار در تعیین قیمت موثر است. قیمت به عنوان صاعقه گیر ساخت اروپای غربی نسبتاً گرانتر از مدل های ساخت ترکیه است.
مدل صاعقه گیر انتخابی، شعاع حفاظتی صاعقه گیر و سطح حفاظتی انتخاب شده توسط خریدار در تعیین قیمت صاعقه گیر موثر است، بنابراین با افزایش شعاع حفاظتی درخواستی، قیمت صاعقه گیر افزایش می یابد. خریدار. از طرفی ویژگی های معماری سازه مانند طول، عرض و ارتفاع سازه در انتخاب مدل صاعقه گیر و کمیت مورد نیاز برای نصب صاعقه گیر موثر است. این امر بر هزینه کل خرید سیستم صاعقه گیر تأثیر می گذارد.

محدوده خدمات و تامین قطعات (نماینده رعد و برق): شرکت آرک صنعت دارای بهترین قیمت برای انواع صاعقه گیر می باشد.

کشورهای اصلی تولید کننده صاعقه گیر: اکثر صاعقه گیرهای الکترونیکی موجود در بازار ایران در کشورهای فرانسه، اسپانیا و ترکیه تولید می شوند و طبق استانداردهای سختگیرانه آلمان، صاعقه گیر فعال در این کشور تولید نمی شود. هنوز هیچ میله برقی معتبر برند ایرانی در بازار ایران وجود ندارد که بتواند تمامی تست های ذکر شده در استاندارد را با موفقیت پشت سر بگذارد. عزیز پیشنهاد خرید صاعقه گیر لیوا به شما. برای خرید صاعقه گیر لیوا می توانید به نمایندگی آن که بزرگترین نمایندگی صاعقه گیر لیوا می باشد مراجعه نمایید. به کی صنعت در مزرعه ای از لاله ها است.

صاعقه گیر بخرید

برای خرید صاعقه گیر خبرگزاری شفاف به شما نمایندگی صاعقه گیر پیشنهاد می کند. آرک صنعت یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های صاعقه گیر در لالازار می باشد. برای خرید صاعقه گیر وارد سایت شوید به کی صنعت در صورت نیاز می توانید با مشاور Arc Sanath تماس بگیرید. 09124339161 / 021.40330508