قیمت بلیت پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، رستم قاسمی در جلسه کمیته حمل و نقل در ستاد اربعین گفت: بر اساس جلسات اربعین در این ایام حدود ۵ میلیون مسافر جابه جا می شوند و سهم همه کشتی ها مشخص شده است. .

وی بیان کرد: سهم راه آهن در جابه جایی زائران شهری حدود 300 هزار نفر، سهم حمل و نقل هوایی 60 هزار نفر و مابقی زائران با حمل و نقل جاده ای جابجا می شوند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه شهریور ماه اوج سفرهای داخلی است، از مردم تقاضا می شود در این ایام از وسایل حمل و نقل شخصی خود استفاده کنند.

قاسمی در گفت و گو با خبرگزاری صادا و سیما گفت: تنها در سفر حج امسال 40 هزار مسافر را در ایران ایر جابه جا کرده ایم که در حال حاضر هر 5 شرکت هواپیمایی به همین تعداد مسافر نیاز دارند.

وی درباره قیمت بلیت پروازهای اربعین گفت: قیمت بلیت هواپیما 6 میلیون تومان و قیمت بلیت قطار 250 هزار تومان است اما قیمت نهایی اتوبوس و قطار را به صورت ملی به اطلاع عموم خواهیم رساند. رسانه.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در حال حاضر فروش بلیط هواپیما به دلار ممنوع است اما ممکن است بعداً تغییراتی ایجاد شود و با شرکت های هواپیمایی خاطی در این زمینه برخورد کرده و مجوز آنها را لغو کرده و جریمه هایی برای آنها در نظر گرفته ایم. سازمان

فروش بلیط چارتر در ایام شهر ممنوع است

قاسمی گفت: امسال تغییری در قیمت بلیت هواپیما وجود نداشت، سفر اربعین پارسال وضعیت بدی داشت.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال با وجود همه فشارها تغییری در قیمت بلیت هواپیما ایجاد نکردیم.

سال گذشته وضعیت منفی در سفر اربعین وجود داشت، عده ای از طریق دلال یا چارتر بلیط را با قیمت های گزاف خریداری کردند اما امسال این وضعیت پیش نمی آید.

قاسمی افزود: برای جلوگیری از مزاحمت بخشنامه می دهیم و در صورت نیاز کار را رها می کنم و به فرودگاه می روم و اجازه نمی دهم نرخ بلیت افزایش یابد.