فیلم | هیولای ترسناک زرهی که ماشین شخصی است، قیمت فقط 15 میلیارد تومان!

معرفی جدید Paramount Marauder. این هیولای زرهی از نسل اول خود ارتقا یافته است. Marauder Mark 2 بسیار شبیه به نسخه اصلی خود است، اما ساختار آن نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا یافته است. این خودرو اکنون از یک شاسی دو لایه مونوکوک استفاده می کند که می تواند از مسافران در برابر مین ها و انفجارهای بالستیک محافظت کند که مقاومت بالایی در برابر مین ها دارد.

رابط کاربری راننده نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است، بنابراین می توان خودرو را به راحتی برای فعالیت های مختلف آماده کرد. این شرکت قصد دارد نسل دوم Paramount Marauder را در دو نوع فرمان راست و چپ به طور همزمان تولید کند. همچنین فرآیند تبدیل از سمت راست به سمت چپ و بالعکس در مدت 2 ساعت قابل انجام است.

Marauder Mark 2 به سیستم جدیدی مجهز شده است که می تواند سطح ارگونومی، راحتی و کاربری این خودرو را افزایش دهد. این خودرو اکنون بهتر از گذشته از مسیرهای صعب العبور عبور می کند و حداقل خستگی را نیز برای سرنشینان فراهم می کند.

این خودرو بهتر از هر زمان دیگری می تواند جان مسافران به ویژه سربازان را نجات دهد. لازم به ذکر است که نسخه قبلی Paramount Marauder مورد استفاده ارتش کشورهای جنوب شرق آسیا، آسیای مرکزی، خاورمیانه و آفریقا بود و می توانست در نبردهای مختلف با سربازان در شرایط سخت از منفی 20 درجه تا 50 درجه سانتیگراد شرکت کند.