فقط 40 تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی دارای استاندارد معتبر است!

محمد جواد اگدامین ، رئیس هیئت مدیره ویستابست با اعلام این خبر گفت: پروفیل های پلی وینیل کلرید سخت UPVC برای ساخت در و پنجره دارای استاندارد اجباری INSO 12291-1 ، ویرایش شده در سال 1397 هستند و همه تولید کنندگان این محصول درخواست داده اند برای مجوزهای استفاده معیارهای اجباری مطابق این استاندارد ممیزی می شوند.

فقط یک استاندارد برای 40 تولید کننده پروفیل UPVC معتبر است!

وی در سخنانی در روز بین المللی استاندارد در 22 اکتبر ، افزود: “معیارهای مشخص شده برای پروفیل های بدون پوشش سطوح رنگ روشن ، از جمله طبقه بندی ، الزامات و روش های آزمایش اعمال می شود.”

اقدامیان افزود: شرکت ویستابست در سال 2010 با دریافت اولین گواهینامه کیفیت RAL آلمان در ایران و یک قدم به کیفیت محصول UPVC به عضویت موسسه RL آلمان درآمد و از سال 1392 به طور مداوم به گواهی استفاده از علائم استاندارد ایران دست یافت.

رئیس هیئت مدیره شرکت ویستابست اظهار داشت که ما در حال حاضر با سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه تدوین استانداردی برای محصولات با مشخصات UPVC همکاری کرده ایم که شامل: ، گمرک دولتی ، مراکز علمی کاربردی ، دانشگاه ها ، صنایع و مراکز تحقیقاتی معدن

وی در پاسخ به این س askedال که تولیدکنندگان پروفیل UPVC چقدر بر محصولات نظارت دارند ، گفت: سازنده به طور دوره ای کیفیت این محصولات را مطابق با استاندارد ملی INSO 12291-1 تنظیم می کند.

عملیات شامل مهمترین چالش ها و گره هایی است که صنعت مشخصات UPVC در زمینه محصولات استاندارد با آن مواجه است ، از جمله دسترسی آسان به مواد اولیه با کیفیت بالا ، عدم امکان ارائه ماشین آلات با کیفیت و کیفیت روز دنیا. تشدید تحریم ها ، کاهش قدرت خرید و در نتیجه کاهش استقبال مصرف کنندگان از کالاهای با کیفیت ، عدم آگاهی مصرف کننده از الزامات فنی ساخت و نصب پنجره ها ، استانداردهای اجباری برای ساخت در و پنجره و متأسفانه اکثر این کنترل های موردی نیاز به کنترل تولید دارند.

به گفته رئیس هیئت مدیره ویستابست ، این شرکت داخلی تولید محصولات با کیفیت را در رأس قدرت خود می داند ، آموزش فنی نمایندگان خود ، نظارت بر عملکرد آنها و اطلاع صحیح از مشتریان نهایی که اقدامات مختلف برای غلبه بر این چالش ها انجام شده است.

فقط یک استاندارد برای 40 تولید کننده پروفایل UPVC معتبر است!

نحوه شناسایی نمایه UPVC را اعلام کنید استاندارد

هنگام خرید یک نمایه خوب ، مردم باید به چه نکاتی توجه کنند؟ وی افزود: به دلیل آگاهی پایین کاربران نهایی ، تشخیص مشخصات با کیفیت و با کیفیت برای مردم بسیار دشوار است ، بنابراین بهتر است افراد از پروفایل هایی با نشان استاندارد ملی استفاده کنند.

اقدامیان ادامه داد: برای کنترل مشخصات مشتری و علائم استاندارد اجباری آن ، مشتریان می توانند کد مجوز علامت استاندارد اجباری را ارسال کنند تا از سال 1399 به بعد به وب سایت سازمان ملی استاندارد ایران یا نمایه اضافه شود. مطمئن شوید که برای پیامک به شماره 10001517 معتبر است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ویستابست در پاسخ به این سوال که آیا محصولات و ماشین آلات صنعت مشخصات UPVC ایران در سطح جهانی است یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ویستابست ، یکی از تولیدکنندگان برجسته در صنعت ایران ، مجموعه خود را مجهز به جدیدترین خطوط تولید و محبوب ترین مارک های جهان کرده است ، اما متأسفانه بعداً به دلیل تحریم های شدیدتر و افزایش تقاضا با قیمت پایین تری به

فقط یک استاندارد برای 40 تولید کننده پروفیل UPVC معتبر است!

بر اساس این گزارش ، پنجره های UPVC با پنجره های دو یا دو جداره انتقال حرارت را بین داخلی و خارجی ساختمانها به میزان قابل توجهی کاهش می دهد تا از اتلاف انرژی و بهره وری قابل توجه انرژی ساختمان ها جلوگیری شود.

از دیگر مزایای پروفیل های UPVC می توان به عایق حرارتی و صوتی ، مقاومت در برابر آب ، باران و گرد و غبار ، مقاومت در برابر خوردگی و خوردگی ، تنوع رنگ ، عدم نیاز به رنگ آمیزی ، ایمنی و تکرارپذیری بالا ، سهولت نصب و قابلیت نصب اشاره کرد. انواع اتصالات مورد توجه قرار گرفت. نگهداری از درها و پنجره های UPVC آسان است و آب و صابون مواد پاک کننده عالی هستند زیرا آب و صابون از تشکیل برق در پروفیل ها و جذب گرد و غبار و خاک از طریق هوا جلوگیری می کند.

بر اساس این گزارش ، گواهی کیفیت RAL آلمان ، که نام کامل آن RAL GZ 716 است ، استانداردی است که توسط موسسه GKFP در آلمان توسعه یافته است. این گواهی شامل الزامات و سازگاری برای پنجره های UPVC ، انواع پنجره ها با پروفیل سفید ، لمینت و انعقاد و برخی الزامات برای تولید پنجره ها مانند نوارهای سقفی است. در قسمتهای مختلف این استاندارد ، روشها و الزامات مختلف آزمایش برای پروفیلهای سفید برای لمینت و لخته شدن نشان داده شده و برای انجام آزمایشهای خاص مرجع ذکر شده است.

برخی از شرکت هایی که پس از گذراندن سه ممیزی و نتایج مثبت آزمایش موفق به اخذ این گواهینامه می شوند ، از نظر کیفیت از جایگاه ویژه ای در عرصه بین المللی برخوردارند. پذیرش گواهینامه کیفیت Raul آلمان کاملاً داوطلبانه است و Vistabest در حال حاضر اولین دارنده این گواهینامه کیفیت در ایران است.

این گزارش می افزاید: واحد کنترل کیفیت شرکت ویستابست بر کنترل مواد اولیه و محصولات نهایی با کمک پرسنل مجرب و آموزش دیده بر اساس الزامات ISIRI 12291 جهت حفظ کیفیت محصولات تولیدی نظارت می کند. ، RAL GZ 716 ، استانداردهای صدور گواهینامه. پاسخگو است.

علاوه بر این ، آزمایشگاه ویستابست در اخذ گواهینامه مطابق با استانداردهای ISO / IEC 17025 برای بهبود مستمر خدمات آزمایشگاهی ، محصولات و مواد اولیه از سال 2012 موفق بوده است و این فرآیند تا ارائه تجهیزات جدید ، آموزش پرسنل و خدمات موجود گسترش می یابد. به

* گزارش تبلیغات