فست فود چقدر سرمایه میخواد؟

برآورد هزینه راه اندازی فست فود سرمایه گذاران معمولا این سوال را به این صورت می پرسند: برای راه اندازی فست فود به چه میزان سرمایه نیاز داریم؟ با فست فود در شیراز همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

در پاسخ به این سوال باید به نکات زیر اشاره کرد:

اندازه فروشگاه مورد نظر چقدر است؟

وضعیت دکوراسیون فروشگاه مورد نظر چگونه است؟

وضعیت تسهیلات مغازه های مربوطه چگونه است؟

هدف از افتتاح فروشگاه در بازار چیست و در چه کسب و کاری؟

آیا مغازه اجاره ای است یا شما آن را دارید؟

کدام خط را با این فست فود شروع کنیم؟ پیتزا؟ ساندویچ؟ مرغ سوخاری؟ کافی؟ کباب ترکی؟

برآورد درآمد اولیه برای برآورد ظرفیت تجهیزات چقدر است؟

قصد دارید از چه برندهایی برای ارائه فست فود استفاده کنید، آمریکایی، ایرانی یا چینی؟

وضعیت رقبای منطقه ای چگونه است؟

طرح فروش محموله برای سرمایه گذاری در بسته بندی چقدر است؟

در گروه آشپزخانه یکی از خدماتی که به مشتریان ارائه می شود درس اول است که در آن خدمات زیر به مشتریان ارائه می شود:

توسعه یک طرح کسب و کار

یک برنامه استراتژیک تهیه کنید

یک مکان را انتخاب کنید

پیگیری رقبا

برآورد هزینه لوازم آشپزخانه

همانطور که مشاهده می کنید آخرین عنصر خدمات این گروه برآورد دقیق هزینه قبل از اجرای پروژه می باشد.

البته می توان قیمت خطوط مختلف فست فود را به ترتیب زیر خلاصه کرد:

خط پیتزا از 8 میلیون تومان تا 150 میلیون تومان

خط ساندویچ از 6 میلیون تومان شروع می شود تا 130 میلیون تومان

خاندان سوخاری از 40 تا 200 میلیون تومان شروع می شود

خط کافی از 15 میلیون تومان شروع می شود تا 160 میلیون تومان

خط گریل ترک از 2 میلیون تومان شروع می شود تا 120 میلیون تومان

در اینجا شایان ذکر است که پاسخ تقریبی به قیمت دقیق دستگاه ارتباط مستقیمی با پاسخ به سوالات فوق دارد.

برآورد هزینه تاسیس یک مرکز فست فود

برآورد هزینه یک مرکز فست فود

با توجه به تحقیقات انجام شده و انجام شده و اظهارات افرادی که برای مشاوره ثانویه به تیم آشپزخانه مراجعه کرده اند، بزرگترین دلیل شکست پروژه ها مشکلات مالی است.

این مشکلات گاهی ناشی از بی پولی یا نبود بودجه مناسب است که یکی از دلایل اصلی آن جمع آوری اطلاعات نادرست است.

از دیگر خدمات گروه آشپزخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تزیین فست فود

تجهیزات فست فود

منو و دستور غذا برای آموزش شخصی است

سفارش

حمایت کردن

بازار یابی

نام تجاری

قیمت خرید برند فست فود

هزینه خرید یک برند فست فود

هزینه خرید برند فست فود

سوال دیگری که مشتریان هنگام تعیین قیمت با آن مواجه می شوند خرید برند است که در پاسخ باید اطلاعات زیر ذکر شود:

با توجه به گسترش تجارت برند در کشور عزیزمان ایران و افزایش بازرگانانی که از برندهای آنها خرید و استفاده می کنند، مشکلات زیادی برای فروشندگان فست فود در این زمینه به وجود آمده است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود.

عدم اتخاذ یک استراتژی خوب منطقه ای: با توجه به وسعت کشورمان، ایران عزیز و اهمیت ساخت و ساز جینی که درآمد بالایی در جامعه را شامل می شود، خوب است که بررسی و بررسی شود که آیا می توان این تجربه را به فست فودها گسترش داد. هر مکان و با موقعیت تعمیم های مختلف.

مقدار صندوق های مختلف: در بسیاری از برندها به نظر می رسد که میزان سرمایه گذاری در شعب آنها با یکدیگر قابل مقایسه نیست که این امر به دو مشکل عدم استفاده از پتانسیل و فشار کاذب مربوط می شود.

پشتیبانی ضعیف: با توجه به عدم دانش وب سایت در بسیاری از برندهای امروزی، این دور از انتظار نیست.

مسائل حقوقی: با توجه به ماهیت این صنعت در کشور عزیزمان ایران، علیرغم تلاش شدید مسئولین هنوز راه زیادی برای حمایت از آن در پیش داریم. .

هیچ تضمینی برای موفقیت شما در خرید کالا وجود ندارد.

گاهی اوقات با خرید یک برند، نرخ بازگشت سرمایه آنقدر طولانی می شود که پروژه توجیه نمی شود.

مشکل زمانی به وجود می آید که مارک های تقلبی با قیمت های بیش از 200 میلیون تن و هزینه های هنگفت وجود داشته باشد.

عدم تجربه کافی صاحبان برند در ایجاد فست فود و عدم استفاده از متخصصان فست فود.

گاهی اوقات صرف هزینه کمتر برای فست فود و تهیه مناسب تبلیغات منجر به موفقیت شما می شود، در کنار این آیتم بسیار مهم نمی توانید قدرت توسعه ای که برای سرمایه گذاری خود در نظر گرفته شده را نادیده بگیرید.

یک تیم اختصاصی توسعه آشپزخانه فست فود برنامه های فست فود را به طور کامل و جامع در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.

برند و فرنچایز فست فود

برندها و فرنچایزهای فست فود

مزایا و معایب استفاده از برند و فرنچایز

یکی از متداول ترین روش هایی که مردم برای ورود به بازار مواد غذایی در سراسر جهان از آن استفاده می کنند، استفاده از نام برند و دانش فنی برندهای معتبر است که البته این روش در دهه اخیر در کشور عزیزمان نیز توسعه یافته است.

با توجه به تعداد زیاد مشتریان و سوالات متداول آنها در مورد مزایا و معایب این روش، ارائه یک توضیح کلی را در این مرحله بی رحمانه نمی دانیم:

مزایای استفاده از برند:

دانش فنی تست شده

یه اسم آشنا

تبلیغات انبوه

معایب استفاده از نام تجاری:

عدم امکان توسعه

گزینه های محدود

هزینه اولیه بالا

عدم تداوم مزایای مذکور

اگر پول کمی دارید یا مغازه اجاره ای دارید یا درک بالایی از مدیریت دارید در صورت همکاری با برندها قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. دلیل این مشکلات معمولا قیمت بالای محصولات و همچنین نظرات کم و زیاد آنهاست که گاهی باعث ناراحتی و ناامیدی سرمایه گذاران می شود.

لازم به ذکر است که درصد بالایی از افرادی که از این سیستم ها استفاده می کنند به وضوح از این موضوع ناراضی هستند. البته دلایل این امر را می توان در موارد زیر جستجو کرد:

قدرت مالی پایین این سیستم ها

نبود زیرساخت های کافی در این مجموعه ها

پشتیبانی کافی نیست

فقدان برنامه توسعه و توسعه مناسب

البته چنین فعالیت هایی بسیار ستودنی است و اگر می خواهید سرمایه خود را در این روند گسترش صنعت برندسازی در کشور دخیل کنید، باید دقت کنید و با مشاوران حرفه ای مشورت کنید.


تیم راه اندازی رستوران فست فود انحصاری شما را به برند خودتان تبدیل می کند.

هزینه های راه اندازی فست فود

هزینه راه اندازی فست فود

طبقه بندی هزینه راه اندازی فست فود

به طور کلی هزینه فست فود یا کافی شاپ را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

تزیین

دنده

نصب

کسانی که کالا را مصرف می کنند

تبلیغات

قطعا اگر مکان مورد نظر برای اجاره باشد فاکتور مهمی به نام هزینه رهن محل مورد نظر اضافه می شود.

به دنبال سوالات متداول در زمینه هزینه، از جمله:

برآورد هزینه دکوراسیون

برآورد قیمت ملک

قیمت شروع تخمینی

هزینه تخمینی مواد اولیه

مهم است که به یاد داشته باشید که همه موقعیت های بالا یک پاسخ مشترک دارند که این است: بستگی دارد

بله، هزینه های شما با برنامه، استراتژی و اهداف شما ارتباط مستقیم دارد.

اغلب، یک سوال رایج از افرادی که تجربه کمی در این زمینه دارند این است که راه اندازی و راه اندازی یک فست فود یا کافی شاپ یا سایر شرکت های خصوصی یا دولتی که درخواست بررسی هزینه دارند، چقدر هزینه دارد. برای پاسخ به این سوال باید به خاطر داشت که پاسخ این سوال نباید از پایین به بالا به اطلاعات صحیح برسد، بلکه در غیر این صورت. برای به دست آوردن اطلاعات صحیح در این زمینه باید شرایط خود را به تفصیل شرح دهید تا کارشناسان میزان درآمد اول را برای شما تخمین بزنند.

یکی از بدترین نوع توصیه ها استفاده از تجربیات سایر فست فودکاران است که در این صورت شانس شما کمتر از کارگر استخدامی شما خواهد بود. به طور کلی می توان گفت که قیمت تجربه بسیار بالاتر از تجربه خرید است. گاهاً توجه می شود که ده ها میلیون هزینه تبلیغات به دلیل عدم کارایی و عدم برنامه ریزی صحیح در این امر از بین می رود.

البته قابل ذکر است که متأسفانه عده ای به عنوان متخصص عمل می کنند و هزینه سرمایه گذاری را بسیار کمتر از نرخ واقعی اعلام می کنند. با توجه به اینکه هر سرمایه گذاری طبیعتاً برای رسیدن به همان هدف باید کمتر سرمایه گذاری کند، ناخواسته هزینه های این بدان معنی است که در آینده بسیار نزدیک بازسازی هایی انجام می شود که هزینه زیادی دارد.

گروه تخصصی راه اندازی رستوران های فست فود پیشگام و مبتکر در طراحی و راه اندازی رستوران ها، فست فودها و کافه های مدرن و با کیفیت در کشور می باشد.

ایده های فست فود

ایده های فست فود

چند ایده برای مشاغل فست فود:

1. ما می توانیم غذای خاصی ارائه دهیم که در هیچ جای دیگری قابل ارائه نیست. مثلا من یک غذای عربی را می شناسم که خیلی خوشمزه است. غذاهای خوشمزه جدید نیز باید تهیه شود.

2. محل طبخ و کار آشپزها باید نمایان باشد تا عموم مردم از سالم بودن غذا مطمئن شوند.

3. یک چیز مهم این است که ما انسان ها معمولا محافظه کار هستیم. وقتی در صف یک رستوران فست فود می ایستیم، همیشه خرید می کنیم و هرگز به جای دیگری نمی رویم. 100% دیگر فست فودهای این منطقه مشتریان خاص خود را دارند. ما باید حداقل یک بار آنها را با پیشنهاد ویژه خود جذب کنیم و آنها را تشویق کنیم که از طریق سرویس و ساندویچ عالی به رستوران فست فود قدیمی خود برگردند. اما این عوامل چه می تواند باشد؟ به عنوان مثال، تخفیف محدود به قیمت نهایی و تمام وعده های غذایی غیر انتفاعی است. علاوه بر این، به عنوان مثال، در این منطقه تبلیغات زیادی برای فروش ساندویچ مرغوب و با قیمت پایین وجود دارد. به عنوان مثال: تا 1 ماه. با این امتیاز، ما بسیاری از مشتریان فست فود محله خود را می دزدیم. ولی 1 ماه نباید سود داشته باشه بعدش مشتری میاد و سود شروع میشه. امتیاز دیگر این است که می توانید سالادها و غذاهای جانبی مانند سوپ را با غذای اصلی ارائه دهید. این ایده را می توان جذب مشتریان فست فود محلی و تبدیل آنها به مشتریان خود در عرض 1 ماه نامید.

4. اکثر این فست فود خورها بی سواد و فقیر هستند. البته نه همه. فکر می کنید من و شما که دانش بازاریابی و تجارت داریم نمی توانیم با یک بی سواد رقابت کنیم؟

5-علاوه بر آن من خیلی جاها فست فود میخورم اما غذا ارزان نیست یا کمیاب یا گران است. ولی یه جایی نزدیک خونه ما هست، قیمتش خوبه، سیر کننده و خوش طعمه. آنقدر مشتری داشت که رفته بود. فروشگاهی در خیابان بغل امام حسین که گران نیست.

6. بسیاری از مردم از سلامت و مضرات فست فود می ترسند. با توجه به موارد بهداشتی و استفاده از مواد اولیه استاندارد و اعلام آن به مشتری در کنار قیمت ها یا به صورت درج در کاتالوگ ها می توانیم اعتماد آنها را جلب کنیم. .

7. ما فقط می توانیم از ساندویچ و پیتزا سود ببریم، به عنوان مثال می توانیم سالاد، نوشیدنی، دسر، سوپ و مخلفات را با قیمت کامل و کم به مشتریان عرضه کنیم. مثلاً یک نفر ساندویچ پورت واین را 5000 تومان می خرد و با 2000 تومان هم می تواند یک بسته سالاد فلفل یا یک لیوان بزرگ نوشابه را به قیمت 1000 تومان بخرد. وقتی با پول کم این همه غذا می خورد احساس خوبی دارد. ما فقط با ساندویچ درآمد داریم.

8. تبلیغات بسیار مهم است. برای 2 نفر با سالاد پیتزا و غذای سیب زمینی از بوفه پول دادیم، 1 سال پیش 30 هزار بود. ولی یه بار از همون فست فود نزدیک خونمون که بالا گفته شد پیتزا گرفتیم 5000 لاری به ما داد تا یه پیتزای خوشمزه البته 1 نفری که افتخار بوفه پیتزا رو داشت. Buff چقدر برای تبلیغات و برندینگ هزینه می کند؟

9. کودکان فست فود را دوست دارند. با راه اندازی یک سری مسابقات می توان آنها را جذب کرد. به عنوان مثال، بیایید یک آرایه از برگ ها با یک الگوی پنهان ایجاد کنیم. به عنوان مثال، می گوید شما برنده یک پیتزا، ساندویچ یا سالاد رایگان هستید. سپس، برای مثال، هر 20 کارت باید یک کارت برنده داشته باشد. یعنی اگر 1000 کارت بکشیم 50 برگ برنده می شود و همچنین باید اعلام کنیم که طرف احتمال برد را می داند. به هرکسی که از ما خرید کند یکی از این کارت ها را می دهیم. از هر 20 نفر یک نفر برنده می شود و یک ساندویچ یا پیتزا رایگان دریافت می کند.

10. دکوراسیون بسیار مهم است. شما باید با گذاشتن یک تلویزیون LCD بزرگ و نمایش فیلم های جذاب کاری کنید که مشتری از حضور در فروشگاه خوشحال شود. یا باید یک آینه روی دیوار قرار دهید تا کناره زیباتر به نظر برسد. به عنوان مثال، تصویر آینه را بکشید. صورت دراز معمولا زیباتر است.