فروش چاتری به بلیت‌های اربعین باز شد/عدم امکان خرید با نرخ مصوب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که فروش پروازهای Arbine را در دفاتر فروش بلیط (نمایندگی ها) و وب سایت های خطوط هوایی آغاز می کند ، اما نه آژانس ها.

به گفته سازمان هواپیمایی کشوری ، بلیط ها تنها توسط متقاضیانی که تحت سیستم SAMA ثبت نام کرده و ویزا را پذیرفته اند ، قابل برداشت است. ویزا چند روزه صادر می شود) برای خطوط هوایی.

مسئول سازمان هواپیمایی کشوری: لیست سماح امروز به خطوط هوایی اعلام شد

آنلاین ، یکی از مقامات سازمان هواپیمایی کشوری به خبرنگاران گفت: سازمان حج و زیارت به عنوان متولی سامانه سما ، بعد از ظهر امروز فهرستی از مسافران و زائران اربین حسینی (ع) را به خطوط هوایی ارسال کرد.

آیا منافع منشور هنوز درگیر است؟

به گفته این مقام ، خطوط هوایی تخلفی نکرده اند ، اما اجرای این دستور را به تأخیر می اندازند و فروش سیستم را با تاخیر آغاز می کنند.

برخی از دفاتر هواپیمایی نیز به مهروترا گفتند که ایربایلز پروازهای چارتر به آژانس ها و چارتر برای پروازهای شهری ارائه می دهد.

به ویژه ، در دیدار با خطوط هوایی با مدیران سازمان هواپیمایی کشوری ، ممنوعیت خطوط هوایی در این زمینه اعلام نشده است.

پرواز چارتر فردا از نجف به تهران: کمتر از 500000 تومان!

در حال حاضر ، برخی از خطوط هوایی بلیط برگشت نجف به تهران را برای پرواز فردا در روز دوشنبه 30 سپتامبر به دلیل نداشتن شرایط سفر به 485000 نفر کاهش داده اند. البته این امر در مورد پروازهای چارتری صادق است که تا یک سوم نرخهای پایین تری نسبت به نرخهای مورد تأیید سازمان هواپیمایی کشوری برای پروازهای یک طرفه شهری برای جذب مسافر ارائه می دهند.

مشکل خرید بلیط حجاج شهری با نرخ مصوب