فروشگاه خرید کلاه کاسکت و لوازم موتور سواری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، با گرم‌تر شدن هوا فصل موتور سواری نیز شروع می‌شود و بیشتر از هر موقعی شاهد استفاده از موتور سیکلت هستیم. اما مشخص است این وسیله نقلیه بسیار خطرناک است پس باید برای ایمنی در هنگام رانندگی نسبت به خرید لوازم ایمنی اقدام شود.

نکته مهم این است از کجا باید کلاه کاسکت را تهیه کنید؟ بورس و معدن لوازم ایمنی موتورسواری کجاست؟ در ادامه علاوه بر معرفی فاکتورهای فروشگاه موتورسواری یکی از بهترین فروشگاه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

معیارهای فروشگاه موتور سواری خوب

در هر صنفی یک سری ارزش برای مشتریان بسیار اهمتی دارد که باید فروشگاه بتواند آن نیازها و خواسته‌ها را برآورده کند. در حوزه موتور سیکلت و موتورسواری که اغلب لوازم سنگین و گران قیمتی وجود دارد حساسیت زیادی را از سمت مشتریان شاهد هستیم. تقریباً چهار ارزش که در ادامه به آن اشاره کردیم را می‌توانیم جز پارامترهای یک فروشگاه خوب بدانیم:

تنوع بالا: تقریباً هر لوازمی از موتور سیکلت را دست بگذارید می‌بنید از برندهای معتبر تا متفرقه آن را باکیفیت‌ها و مدل‌های مختلف تولید کرده‌اند. دست موتور سواران مخصوصاً در ایران برای این موضوع باید باز باشد تا با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنند. برای مثال در کالایی مثل کلاه کاسکت بسیار تنوع اهمیت دارد. از نوع تا طرح و سایز کلاه باید در فروشگاه موجود باشد تا شما بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

خدمات قبل از فروش: شما به عنوان یک موتورسوار قاعدتاً تا سالیان سال و با چند بار تجربه خرید نداشتن اطلاعات خوبی در زمینه لوازم و تجهیزات موتور سواری ندارید و باید از فروشندگان اطلاعاتی دریافت کنید. بسیار مهم است راهنمایی فروشنده علمی و با توجه به تجربه باشد نه اینکه منفعت خود را به شما بگوید. علاوه بر این مورد باید شما امکان این را داشته باشید که کلاه کاسکت و لباس مورتور سواری مورد نظر را تست کنید تا از راحت بودن آن مطمئن شوید.

خدمات پس از فروش: پس از پرداخت ارتباط شما نباید با فروشگاه تمام شود زیرا علاوه بر اینکه ممکن است اشکالی در کلاه یا لباس خود بیابید و آن را تعویض کنید باید در آینده نیز اگر نیاز به راهنمایی داشتید بتوانید از فروشگندگان سوال خود را بپرسید. برای کالایی مانند کلاه کاسکت حتی ممکن است نیاز به لوازم یدکی و جانبی آن را در آینده داشته باشید و فروشگاه باید بتوانید این کالاها را برای شما تأمین کند.

قیمت مناسب: تقریباً مهم‌ترین پارامتر مخصوصاً در بازار ایران قیمت است. قیمت کالایی که در هر فروشگاه وجود دارد باید بتواند منطقی و رقابتی باشد. قاعدتاً برای شما قیمت پایین‌تر مناسب است و باید بتوانید از این منظر به فروشگاه اعتماد داشته باشید.

کلاه کاسکت فروشگاه استار سیکلت

استار سیکلت، متخصص در دنیای موتور سواری

فروشگاه‌های کمی را در ایران شاهد هستیم که تخصصی بر خوزه موتور سواری تمرکز کرده باشند. معمولاً این فروشگاه‌ها در محله گمرک تهران حضور دارند و شما کمتر می‌توانید ببنید بصورت آنلاین نیز محصولات خود را بفروش برسانند. استار سیکلت هم بصورت فیزیکی در محله گمرک دارای فروشگاه است و هم دارای سایت در دنیای دیجیتال است. تقریباً هر پارامتری را که در بالا برای یک فروشگاه ایده‌آل توضیح دادیم استار سیکلت داراست. از جمله ویژگی‌های استار سیکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش کامل نیازهای یک موتور سوار

تنوع بسیار بالا تامین کالا

نمایندگی مستقیم برندهای معتبر خارجی و ایرانی

قیمت بسیار رقابتی نسبت به فروشگاه‌ّای دیگر

Show Room مخصوص موتور سواران

ارسال سریع در همان روز

ضمانت عودت کالا در صورت پیدا کردن اشکال تا ۷ روز

دارای راهنمایی متنی و ویدیویی کامل در سایت

مزایای بالا کافی است که یک موتور سوار فروشگاه استار سیکلت را به عنوان خرید تجهیزات موتور سواری انتخاب کند.

کلاه کاسکت‌های استار سیکلت

بیشترین تنوع برند و نمایندگی را می‌توانید در استار سیکلت مشاهده کنید. از جمله این برندها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

کلاه کاسکت راپیدو

کلاه کاسکت ردلاین

کلاه کاسکت SMK

کلاه کاسکت LVS

کلاه کاسکت LS2

کلاه کاسکت TSP

کلاه کاسکت آیرو

کلاه کاسکت نولان

کلاه کاسکت رادین

کلاه کاسکت انرژی

کلاه کاسکت سابرینا

هر برند دارای انواع سبک‌های مختلف کلاه ایمنی مانند فک ثابت، فک متحرک، بدون فک، وسپایی، ادونچر و…. است که هر مدام دارای تنوع رنگی جذاب و مختلف هستند. برای خرید و مشاهده قیمت کلاه کاسکت استار سیکلت روی لینک کلیک کنید.

لباس موتور سواری استار سیکلت

پوشاک و لباس ایمنی موتور سواری

برای تامین ایمنی در هنگام موتورسواری اهمیت خرید لباس و پوشاک کمتر از کلاه کاسکت نیست. دنیای پوشاک موتور سواری نیز بسیار گسترده است و طیف وپسیعی کالا با برندهای مختلف وجود دارد که پوشش استار سیکلت در این حوزه نیز کامل است.

دستکش موتور سواری

عینک موتور سواری

تیشرت و پلیور موتور سواری

پوشاک کراسی

فیس موتور سواری

کاپشن موتور سواری

کفش موتور سواری و بوت کراسی

شولدر موتور سواری

اهمیت در کامل بودن سایز در لباس بسیار زیاد است. برای مشاهده انواع لباس موتور سواری روی لینک کلیک کنید.

توصیه می‌کنیم مخصوصاً اگر موتورسوار تازه کار هستید و در بازار گمرک که بورس لوازم موتور است کسی را نمی‌شناسید حتماً به استار سیکلت مراجعه کنید زیرا بسیاری از فروشندگان منفعت طلب هستند و با راهنمایی غلط با جان شما بازی می‌کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.