عکس | اولین نسخه ماشین شگفت انگیز مک لارن در اختیار بحرین !

به گزارش یک خبرگزاری اخبار آنلاینمک لارن تقاضای زیادی در منطقه دارد و بحرین یک بازار استراتژیک برای این برند است و نسل بعدی ابرخودرو تا سال 2023 50 درصد از فروش محلی این برند را به خود اختصاص خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

زمان دلخواه است ثانیه کبیسه چیست؟

راز رفتار عجیب پنگوئن های نیوزلندی چیست؟

یک تجربه هیجان انگیز پیست که در پیست بین المللی بحرین برگزار شد تا به مشتریان و خبرنگاران مک لارن اجازه دهد مک لارن آرتور را تجربه کنند.

مک لارن، خالق بریتانیایی سوپراسپرت های لوکس و با عملکرد بالا، از آغاز تحویل منطقه ای ابرخودروی هیبریدی با کارایی بالا، مک لارن آرتورا، در خاورمیانه و آفریقا خبر داد. این ابرخودروی نسل بعدی که بر اساس معماری جدید خودرو ساخته شده است، قرار است رشد آینده این شرکت را هدایت کند و تا سال 2023 50 درصد از فروش منطقه ای این برند را به خود اختصاص دهد.

عکس مک لارن اولین نسخه از ابرخودروی هیبریدی غول پیکر خود را به بحرین می آورد!

راه اندازی مک لارن آرتور، یک رویداد رانندگی هیجان انگیز در پیست برای مشتریان و علاقه مندان مک لارن، به مهمانان VIP این فرصت را داد تا در پیست بین المللی بحرین آزمایش رانندگی کنند.

طرفداران این برند برای شروع تحویل منطقه ای کاملا جدید مک لارن آرتورا هیجان زده هستند، خودرویی که می تواند مک لارن را وارد عصر جدیدی از فناوری و عملکرد ابرخودروها کند. آرتورا با استقبال خوبی از سوی مشتریان و علاقه مندان در خاورمیانه و آفریقا مواجه شده است.

مک لارن خالق ابرخودروهای لوکس و با عملکرد بالا است. هر وسیله نقلیه با دست در کارخانه مک لارن در بریتانیا مونتاژ می شود. این شرکت که در سال 2010 راه اندازی شد، اکنون بزرگترین بخش از گروه مک لارن است.

مجموعه محصولات این شرکت از مدل‌های GT، Supercar، Motorsport و Ultimate از طریق بیش از 100 خرده‌فروش در بیش از 40 بازار در سراسر جهان خرده‌فروشی می‌شود.

مک لارن پیشگامی است که دائماً مرزها را جابجا می کند. در سال 1981، شاسی سبک تر و قوی تر مک لارن MP4/1 فیبر کربن وارد فرمول 1 شد.

227227