عوارض دمنوش های لاغری نیوشا

همانطور که همه می‌دانید محصولات نیوشا شامل انواع دمنوش‌های کاملا گیاهی می‌باشد. شاید شما با خود فکر کردید که مصرف داروهای گیاهی هیچ‌گونه ضرری نخواهد داشت و صد در صد نفع دارد. ولی باید به شما بگوییم که هرگز اینگونه نیست.دمنوش‌های نیوشا از داروهای گیاهی که به صورت طبیعی کشت می‌شوند، تولید می‌شود. مضرات دمنوش لاغری نیوشا مربوط به خود دمنوش‌ها نمی‌شود. فاکتورهای زیادی وجود دارد، برای اینکه ثابت شود این دمنوش‌ها مضر هستند. از جمله یکی از این فاکتورها طبع و مزاج شماست.

مضرات دمنوش لاغری نیوشا چیست؟

به طور کلی چای دمنوش لاغری نیوشا هیچگونه ضرری ندارد. ولی اگر دمنوش‌های لاغری نیوشا را برای چربی سوزی خریداری کنید و از مشاوره های دلسوز نیوشا کمک نگیرید، می‌تواند برای شما مضر باشد. به طور مثال اگر از محصولات لاغری دوستان خود،  استفاده کنید ممکن است ضررهایی شامل حالتان شود. که در صورت نمی‌توان گفت محصولات نیوشا عوارضی دارند زیرا شما خود با مصرف خودسرانه باعث ضرر رسانی به بدن خود شدید. درست است که محصولات شرکت نیوشا کاملا گیاهی است و افزودنی ندارد، اما مصرف خودسرانه و یا تداخل با داروهایی که پزشک متخصص  برای بیماری شما تجویز کرده است، ممکن است عوارضی هرچند جزیی داشته باشد.پس تا انتهای این پست با ما همراه باشید، تا به اطلاعات کاملی در خصوص  مضرات دمنوش لاغری نیوشا دست یابید.

همانطور که عرض کردیم دمنوش‌های لاغری نیوشا فاقد هرگونه ضرر و عوارض هستند. اما مواردی وجود دارد که حتما قبل از مصرف باید رعایت کرد. به همین دلیل متخصصان طب سنتی در نوشاتی، مصرف خود سرانه این دمنوش‌ها را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنند. اگر بیماری زمینه‌ای خاصی همچون بیماری‌های قلبی، تنفسی، آلرژِی و بیماری‌ها خود ایمنی نظیر ام اس دارید، حتما قبل از مشاوره با متخصصان طب سنتی در میان بگذارید. در سطر زیر مواردی را که باعث اختلال در مصرف دمنوش‌های نیوشا می‌شود را ذکر کرده‌ایم. عوارض مصرف خودسرانه دمنوش‌های لاغری نیوشا : لاغر شدن و کاهش وزن یکی ازبزرگترین دغدغه‌های تمام افرادی است که از اضافه وزن رنج می‌برند.

آن‌ها برای کاهش وزن حاضرند دست به هر کاری بزنند. در بعضی موارد حتی قرص‌هایی که عوارض بسیار زیادی دارد را بدون در نظر گرفتن عواقب آن مصرف می‌کنند و متاسفانه دچار بیماری و مشکلات زیادی می‌شوند. بهترین توصیه متخصصان طب سنتی استفاده از دمنوش‌های لاغری نیوشا برای کاهش وزن و لاغری است. ولی باید در نظر داشته باشید که مصرف این دمنوش‌ها با وجود اینکه خودشان هیچگونه عوارضی ندارند، ولی اگر خودسرانه و بدون مشورت با متخصصان طب سنتی نوشاتی مصرف گردند ممکن است عوارضی را ایجاد کنند. عوارض دمنوش نیوشا چه مواردی است؟ در پاسخ باید به شما عرض کنیم که داشتن یا نداشتن عوارض دمنوش نیوشا بستگی به خود شما دارد!

اگر شما دمنوش های دوستتون رو که با دمنوش نیوشا لاغر شده دارید خودسرانه مصرف می کنید ممکنه دچار عارضه بشید! اگر بر اساس شنیده هاتون اقدام به خرید دمنوش شاهتره مصفی خون دکتر بیز می کنید ممکنه دچار عارضه بشید! علت این هست که ممکن است بدن شما با بدن دوست شما متفاوت باشد؛ طبع شما متفاوت باشد، فشار خون شما متفاوت باشد و تفاوتهایی از این قبیل. به همین دلیل هنگام خرید باید مشاوره سلامتی انجام شود و دمنوش مطابق با شرایط بدنی شما طراحی و پیشنهاد گردد. پس شما اگر از طریق مشاور رسمی و معتبر شرکت اقدام به خرید میفرمایید نگران هیچ چیز نباشید و فقط از نوشیدن لذت ببرید و منتظر نتایج عالی و تاثیرات بی نظیر دمنوش نیوشا بر بدن خود باشید.

آیا دمنوش نیوشا عوارض دارد

در جواب باید به شما گفته شود که داشتن یا نداشتن عوارض در مصرف دمنوش نیوشا به خود شما مرتبط است . اگر شما دارید دمنوش های یکی از دوستان یا اقوام را که با محصولات لاغر شده به صورت خودسرانه مصرف میکنید شاید دچار عارضه شوید. علت این است که شاید بدن شما با بدن دوست و یا اقوام متفاوت باشد. طبع شما متفاوت باشد.فشار خون شما متفاوت باشد یا کبد شما چرب باشد و تا با توجه به متابولیسم بدنی خودتون بخترین پکیج برای شما پیشنهاد شود . در ضمن تا آخرین روز مصرف هم زیر نظر مشاوران شرکت هستید تا رسیدن به نتیجه دلخواه . پس شما اگر از طریق مشاوران رسمی شرکت خرید میفرمایید دیگر نگران هیچ چیز نباشید .

سلامتی شما عزیزان اولویت ماست و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم “جرعه جرعه رویایتان را احساس کنید”. شرکت نیوشا با آموزش و تربیت مشاوران سلامت اقدام به ارائه ی مشاوره های تخصصی رایگان به هر فرد کرده و برای هر یک از افراد با توجه به مشاوره های انجام گرفته پک های لاغری مناسب ارائه می دهد. می شود و به این طریق به کاهش وزن اصولی دست پیدا می کنیم. به علت اینکه این ویژگی ها از طریق تکیه بر خواص گیاهان دارویی ایجاد می شود، با مصرف منظم در طول یک دوره به طور قطع به کاهش وزن و سایز چشمگیری دست خواهیم یافت. برای این جواب دادن به این سوال اول باید بگیم که دمنوش نیوشا چی هست و از چی تشکیل شده. کلیه دمنوش های نیوشا تشکیل شده از گیاهان و میوه هایی هستند که خاصیت درمانی و دارویی دارد و هیچگونه مواد شیمیایی و افزودنی در آنها وجود ندارد.

مصرف این دمنوش ها ممکن است عوارض به همراه داشته باشد! اما اگر خودسرانه و بدون مشورت با یک مشاور آموزش دیده و مجرب مصرف بشه و شخص به خاطر داشتن یک بیماری منع مصرف داشته باشه برای بعضی از دمنوش ها همونطور که میدونید نیوشا دمنوش های بسیار متنوع و مختلف با ترکیبات متفاوتی داره. ممکنه دمنوش قاشقی برای یک نفر خیلی خوب و مفید باشه و برای یک نفر دیگه مناسب نباشه و عوارض داشته باشه. اینکه چه دمنوشی برای چه کسی مناسب هست بستگی به شرایط بدنی هر شخص و اینکه بیماری یا مشکل خاصی داشته باشه اون شخص داره. به همین دلیل حتما مصرف این دمنوش ها باید با راهنمایی یک مشاور با تجربه و مجرب باشه . البته این رو هم بگم که برای افراد سالم و کسانی که هیچ بیماری ندارند مصرف این دمنوش ها منعی نداره و عوارضی هم نداره.

اما کسانی که بیماری دارند یا مادران شیرده و کسانی که داروهای خاص مصرف میکنن بعضی از دمنوش ها رو نباید مصرف کنن. همینطور که خیلی از غذاها رو نباید میل کنن. مثلا کسانی که مشکل کم کاری تیروئید دارن نباید دمنوش هایی رو که سرد هستند مصرف کنند. یا کسانی که مشکل چربی کبد دارن نباید یه سری دیگه از دمنوش ها رو مصرف کنن. که همه این موارد رو مشاورهای آموزش دیده شرکت اطلاع دارن و اگر مشاور مطمئن و با تجربه ای رو انتخاب کنید هیچگونه نگرانی بایت عوارض مصرف دمنوش ها نیازی نیست داشته باشید. دمنوش ها به خودی خود هیچ عوارضی ندارن چون هیچ گونه مواد شیمیایی یا افزودنی در اونها نیست.

اما ممکنه بعضی از افراد برای مصرف بعضی چیزها منع مصرف داشته باشند که باعت رعایت کنن لطفا از طریق راه های ارتباطی جهت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید . همانطور که قبلا گفتیم بدن انسان از چهار خلط درست شده است. بهم خوردن تعادل در اخلاط چهارگانه باعث بروز بیماری‌ها و مشکلاتی از جمله چاقی می‌شود. در بدن هر شخص با توجه به طبعی که دارد یا غلبه یکی از مزاج‌ها دمنوش‌هایی که تجویز می‌شود کاملا متفاوت می‌باشد. اگر شخصی برای درمان چاقی یا بیماری خود از داروهای دیگران استفاده کند، با توجه به اینکه بدن هر شخص با شخص دیگری کاملا متفاوت است، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.