عرضه پنج محصول ایران‌خودرو در طرح پیش فروش شهریورماه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به نقل از گزارش تجاری خبرگزاری آنلاین اکوپرس، دناپلاس، دفترچه راهنمای پژو 207 ، پژو پارس ال. X ، سمند سورن و پژو 206 تیپ دو محصولاتی است که در این طرح پیش فروش به متقاضیان عرضه می شود. زمان تحویل از ژانویه 1400 تا سپتامبر 1401 تعیین شده است.

طبق بخش طرح ، متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند و، می توانید در این طرح ثبت نام کنید.

پس از پایان ثبت نام حداکثر سه روز کاری قرعه کشی انجام می شود و اسامی برندگان اعلام می شود.

مطابق با مصوبات کمیته اتومبیل وزارت صمتبرای مشارکت کاربران واقعی در این طرح پیش فروش ، محدودیت هایی مانند دادن فقط یک وسیله نقلیه به ازای کد ملی ، 18 سال سن و ارائه گواهینامه رانندگی ، حداقل 48 ماه پس از آخرین ثبت نام یا تحویل وسیله نقلیه از ایرانچودرو یا سایپا ، وکالت نامه صلح و انتقال خودرو در نظر گرفته خواهد شد. شماره تلفن را با نام متقاضی مطابقت دهید.

افرادی که برای طرح های قبلی قرعه کشی انتخاب کرده اند ، نمی توانند در این طرح شرکت کنند. در صورت درخواست خدمات اولیه پس از سه ماه تحویل خودرو ، لغو ضمانت خودرو شرط دیگری برای شرکت در این طرح است.

علاوه بر این که افراد دارای پلاک فعال پلیس که در خودرو نصب شده اند ، نمی توانند ثبت نام کنند ، سند فروش خودرو پس از تحویل به مدت یک سال در وام ایران خودرو باقی می ماند و پس از تسویه حساب و تسویه وام مسکن به مشتریان تحویل داده می شود. .

این نامه فروش به ما یادآوری می کند که بدون اثربخشی این ثبت نام ، افرادی که قصد ثبت نام دارند در صورت نداشتن گواهینامه یا پلاک فعال ، سه سال در شرکت در فروش محصولات ایران خودرو از سه سال منع می شوند.

توجه به این نکته مهم است که قبل از ثبت نام در یک سایت فروش آنلاین ، اخذ کد کاربری و رمز عبور برای ثبت نام الزامی است.

متقاضیان می توانند به سایت فروش محصولات ایران خودرو esale.ikco.ir مراجعه کرده و از مزایای این طرح در این مدت بهره مند شوند.