طراحی و راه‌اندازی انواع سیستم‌های کنترلی و ابزار دقیق/ سرمایه‌گذاران و مجریان «برق خورشیدی» حمایت شوند

دانیال احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از رودهن گفت: شرکت دانش بنیان الکتروژم پاسارگاد مستقر در مرکز واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برنده شرکت آلمانی سولارتکنیک شد. اجرای برق پروژه احداث نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی در روستای بشیک واقع در قطعه شیرین سو شهرستان کبودرآهنگ استان همدان. مگاوات این نیروگاه برای اولین بار در ایران راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان «الکتروژم پاسارگاد» با قدردانی از همکاری و همراهی واحد رودان مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این شرکت از سال 1386 شروع به کار کرد و هم اکنون در زمینه های مشاوره و اجرا فعالیت دارد. طراحی و راه اندازی انواع سیستم های کنترل و تجهیزات دقیق، PLC، اتوماسیون صنعتی…، خدمات مهندسی ساخت شبکه، ساخت خطوط کابل کشی فشار ضعیف و فشار قوی (زمینی و هوایی)، نصب فشار قوی و پایین – پست های ولتاژ تا 20 کیلو ولت، ارائه دانش فنی مرتبط با موضوعات مرتبط، اجرای پروژه های کنترل خطوط و نیروگاه های تجدیدپذیر.

طراحی و راه اندازی انواع سیستم های کنترل و ابزار دقیق

وی افزود: شرکت دانش بنیان “الکتروژم پاسارگاد” به عنوان مجری در بخش های اجرایی و طراحی در بیش از 80 مگاوات نیروگاه فعالیت داشته و تا پایان سال 1400 طی قرارداد همکاری برق با گروه کرچن سولار ایرانیان ارشد). پیمانکار بزرگترین پروژه ملی بختیاری استان چهارمحال واقع در توابع سفیداش با ظرفیت 5 مگاوات (کارفرمای شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوتسار) عنوان سریعترین پروژه را در مدت 40 روز به اتمام می رساند. پیمانکار برق.

احمدی یکی از افتخارات شرکت دانش بنیان “الکتروژم پاسارگاد” در بخش نیروگاهی به غیر از شبکه سراسری برق، تاکنون بیش از 800 واحد عشایری را به طور کلی معادل 7200 مگاوات ساعت برق رسانی کرده است. تولید برق در سال.

رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان «الکتروژم پاسارگاد» گفت: این شرکت در حال انجام دو پروژه مشاوره و طراحی برای تولید و مونتاژ پنل های خورشیدی لبنان و سوریه در بخش خصوصی است. نه تنها تمام مشکلات کمبود برق در کشور حل می شود. برعکس، کشور به سمت رونق پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/4062/