ضرورت تأمین برق پایدار برای مشترکان خانگی و صنعتی استان کرمانشاه

به گزارش آوای البرز کرمانشاه محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بامداد پنجشنبه با حضور در شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای استان از مرکز کنترل و راهبری برق استان (دیسپاچینگ) و واحدهای مختلف آنها بازدید و روند خدمات رسانی به شهروندان استان را بررسی کرد.

در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل حوزه استاندار هم حضور داشتند، صحرایی با توضیحات مدیرعامل شرکت توزیع برق، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای و متخصصان و کارشناسان آنها در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های واحد دیسپاچینگ در کنترل و توزیع برق مورد نیاز استان قرار گرفت.

در این بازدید همچنین برنامه شرکت برق منطقه‌ای و توزیع برق در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار استان در بخش‌های خانگی، کشاورزی و صنعت در اوج بار سال ۱۴۰۲ و الزامات آن شامل پیش بینی تراز تولید و مصرف در پیک، اتمام طرح‌های اولویت دار شبکه انتقال برق و نیروگاهی و برنامه‌های مدیریت مصرف برای تحقق اهداف پیش بینی شده تشریح شد.

در این بازدید که حدود سه ساعت و تا بامداد پنج شنبه به طول انجامید، صحرایی پس از استماع گزارش مسئولین از تلاش‌های مدیران و کارکنان صنعت برق استان تقدیر و بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی تا جای ممکن تاکید کرد.

46

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.