صعود امیدوارانه نفتی‌ها / سقوط قیمت طلا به دره

به گزارش گروه مالی خبرگزاری آنا ، سخنان رئیس فدرال رزرو به قیمت بیت کوین لطمه زد. در همین حال ، نشست اوپک باعث افزایش قیمت نفت شد.

CNBC روز پنجشنبه گزارش داد كه قیمت نفت پس از نشست اوپك و متحدانش كه از كاهش تولید خبر داده بود ، افزایش یافته است. در همین راستا ، عربستان سعودی در ماه آوریل اعلام کرد که به کاهش یک میلیون بشکه نفت در روز ادامه خواهد داد.

این گروه موافقت کرد که سطح تولید فعلی را در ماه آوریل حفظ کند ، به روسیه و قزاقستان اجازه می دهد به ترتیب 130،000 و 20،000 بشکه افزایش یابد.

معاملات آتی نفت خام برنت با 2.68 دلار معادل 4.15 درصد افزایش به 66.73 دلار در هر بشکه رسید. بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت 4.49 دلار یا 4 درصد افزایش یافت و به 63.78 دلار رسید.

سال گذشته ، تحلیلگران به طور گسترده انتظار داشتند که OPEC + تولید آن را کاهش دهد ، اما این اتفاق نیفتاد.

تأثیر مرجع رئیس فدرال

طبق گفته کیتکو ، طلا و نقره روز پنجشنبه در ایالات متحده کمتر معامله شد. معاملات آتی طلای آوریل در روز پنجشنبه به کمترین میزان 9 ماه گذشته رسید. معاملات آتی نقره امروز به کمترین قیمت در پنج هفته گذشته رسید.

بعد از ظهر در طی سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال در یک جلسه تجاری ، بازارهای فلزی به شدت سقوط کردند. پاول در سخنرانی خود گفت که تورم را در طولانی مدت مسئله ای نمی داند ، اما با بهبود اقتصاد ایالات متحده در اواخر سال جاری ، در کوتاه مدت این تورم اندکی افزایش خواهد یافت.

پاول افزود که اگرچه افزایش اخیر در بازده اوراق قرضه دولتی قابل توجه بود ، اما این یک پدیده طولانی مدت نبود.

وی می گوید ایالات متحده تا بهبود كامل اقتصادی خود ، مسیری طولانی در پیش دارد. بازدهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا (اگرچه بسیاری از تحلیلگران ارجاع پاول به سیاست پولی ایالات متحده را به طور کلی منفی می دانند) نرخ بهره بالای 1.5 درصد را نشان می دهد. معاملات آتی آوریل با 12.60 دلار کاهش به 7031.70 دلار رسید و نقره با 0.482 دلار کاهش به 25 دلار و 90 سنت رسید.

در حال حاضر ، قیمت طلا با ورود به کانال 1600 دلار بین 15 تا 80 سنت یا کمتر از یک درصد ، به 1696 دلار کاهش یافته است.

ضرر برای بیت کوین

به گفته کوین دسک ، رئیس بانک مرکزی فدرال ، جروم پاول ، از تشدید موقعیت مالی ابراز نگرانی کرد زیرا افزایش بازده اوراق قرضه دولتی به بازده اوراق قرضه دولت آمریکا فشار می آورد.

این نظرات ممکن است بیانگر شک و تردید بیشتر در مورد محرک جدید پولی باشد. از آنجا که ارز رمزنگاری شده می تواند به عنوان یک بافر در برابر تریلیون دلار چاپ شده توسط بانک های مرکزی در سراسر جهان عمل کند ، قیمت بیت کوین در سال گذشته چهار برابر شد و امسال 66 درصد افزایش یافت.

به عبارت دیگر ، با افزایش عملکرد اوراق قرضه دولتی در اقتصاد آمریکا ، این بدان معناست که نرخ تورم مورد انتظار در این کشور در حال افزایش است. اگر نرخ تورم مورد انتظار افزایش یابد ، طبیعتاً ثبات اقتصاد را به خطر می اندازد. تورم مورد انتظار ممکن است سیاست توسعه پولی فدرال رزرو را محدود کرده و سعی کند تورم و انتظارات را به جای تزریق پول کنترل کند. این سیاست دارایی های متوسط ​​تورم را از بین می برد و از سرمایه مردم محافظت می کند.

از نظر معامله گران بیت کوین که شرط می بندند قیمت ارز رمزپایه محافظت بسیار خوبی در برابر کاهش ارزش پول است ، اظهارات پاول نشان دهنده تلاش انفجاری برای گسترش امور مالی شرکت نیست. فدرال رزرو ایالات متحده ماهانه 120 میلیارد دلار اوراق قرضه خریداری می کند.

برخی معتقدند که بیت کوین از طریق این علائم جذابیت خود را از دست داده است ، اما مایک مک گلون ، تحلیلگر بلومبرگ ، که به طور دقیق پیش بینی کرد بیت کوین امسال به بالای 50 هزار دلار برسد ، اکنون در مورد 1 میلیون دلار بیت کوین صحبت می کند.

در حال حاضر بیت کوین با افت 5.94 درصدی ، 4859 دلار است.

انتهای پیام /