شیشه رومیزی چیست و چه کاربردهای دارد؟

به همین دلیل است که کارشناسان ما در این گزارش شرکت لی شیشه سعی کردند شما عزیزان را با شیشه سندبلاست، شیشه رومیزی و کاربردهای آن آشنا کنند. در این گزارش با ما همراه باشید.

شیشه رومیزی چیست؟

شیشه رومیزی این یکی از عینک هایی است که برای مصارف مختلف استفاده می شود. ابعاد شیشه رومیزی بسته به نوع استفاده از ضخامت 6 میلی متر تا 20 میلی متر قابل برش است.

امروزه به دلیل گرانی چوب از شیشه رومیزی برای محافظت از چوب استفاده می شود. اگر مور ناصر چوب روی میز داشت، مسلماً همین طور بود.

شیشه رومیزی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شیشه رومیزی و انواع آن

انواع شیشه رومیزی

انواع شیشه های رومیزی عبارتند از:

  • شیشه میز ناهارخوری
  • لیوان میز عسلی
  • شیشه میز جلو مبلی
  • شیشه میز مدیریت
  • شیشه میز اداری
  • شیشه میز کامپیوتر
  • شیشه میز ناهارخوری
  • شیشه میز کنفرانس
  • لیوان میز رستوران و کافه

کاربردهای شیشه رومیزی

شیشه رومیزی در انواع میزها استفاده می شود. اما بد نیست بدانید که بیشترین استفاده از شیشه رومیزی، چوبی است. زیرا چوب یکی از ضعیف ترین گونه هاست و برای افزایش عمر آن باید از شیشه رومیزی استفاده کرد.

یکی دیگر از کاربردهای شیشه رومیزی زیبایی است. از شیشه رومیزی هم برای زیباتر شدن فضا استفاده می کنند. البته همانطور که گفته شد کاربرد اصلی شیشه رومیزی حفاظ روی میز است.

انواع طرح های شیشه رومیزی چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد شیشه رومیزی دارای انواع شیشه میز کنفرانس و شیشه میز کامپیوتر می باشد. شیشه های رومیزی را می توان در طرح های مختلفی مانند سندبلاست و ویترای ساخت که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

شیشه رومیزی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

طرح های مختلف شیشه رومیزی

شیشه سندبلاست

یکی از انواع شیشه، شیشه سندبلاست است. به طور کلی باید بگوییم که فرآیند فراستینگ شیشه را سندبلاست می گویند. همانطور که در بالا ذکر شد، در این فرآیند ساینده های معدنی یا پی های خاکی با سرعت بالا روی قطعات مورد نیاز پرتاب می شود.

در شیشه سندبلاست، عملکرد سندبلاست با پاشیدن ماسه با شدت بالا روی هر نوع شیشه، شیشه را مات می کند.

برای تبدیل شیشه به شیشه سندبلاست از ماسه مخصوصی استفاده می شود که سپس با فشار با استفاده از کمپرسورهای هوای مخصوص به شیشه مورد نظر پرس می شود. به این می گویند حرفه انفجار.

زمان انفجار و ماسه قوی باعث افزایش تیرگی شیشه می شود. از شابلون ها برای کشیدن روی شیشه سندبلاست نیز استفاده می شود. طرح ها و الگوهای مختلفی را می توان روی شیشه سندبلاست ایجاد کرد.

شیشه لکه دار

نمونه دیگری از این شیشه ها شیشه ضد زنگ نام دارد که تزیینی بوده و حاصل پیچش، اسیدپاشی و سندبلاست است. این نوع شیشه مقاومت خوبی دارد. تخته شیشه ای را می توان نمونه دیگری از این شیشه نامید که با مقاومت بسیار بالای خود طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

شیشه رومیزی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاربردهای شیشه رومیزی

خرید انواع لیوان رومیزی یا از صنعت ایران

در این مطلب شیشه رومیزی و کاربردهای آن را در مدل ها و طرح های مختلف ارائه کردیم. شما عزیزان با توجه به توضیحات ارائه شده در این گزارش می توانید گلس رومیزی مورد نظر خود را از شرکت ایرانی لیا صنعت با طرح مد نظر خود با قیمت مناسب خریداری نمایید.

شرکت لی سنات ایرانیان (www.liaindustrial.com) افسران با سالها تجربه و تخصص فعالیت خود را در صنعت شیشه و آینه آغاز کرده و آماده ارائه خدمات و محصولات متنوع در صنعت شیشه و آینه می باشند.

شرکت لو سنات ایرانیان با بکارگیری متخصصین مجرب و مجرب خدمات گسترده ای از جمله نقشه برداری، نقشه کشی، ساخت، تولید و اجرای پروژه های مختلف در زمینه شیشه و آینه را با در نظر گرفتن کلیه حقوق مشتری ارائه می دهد. و تعهد به کار آماده خدمت رسانی به همراهان گرامی می باشد.

یکی از فعالیت های اصلی ایرانیان در لیاسانا رنگ آمیزی، ساخت، ساخت، بسته بندی، ارسال شیشه و آینه های تزئینی به اقصی نقاط کشور و اجرای پروژه های شیشه ضد زنگ بود.امنیت) شامل نقشه برداری، ساخت، ساخت و اجرا است.