شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق

به گفته شف ، در مجموع 2282 بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در بیمارستان های بخش های عروق بیماری کرونا تهران بستری شده اند که 780 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند. علیرضا سالی گفت. متوسط ​​تعداد بیماران کرون در 24 ساعت گذشته در تهران بیش از 380 نفر است. از این تعداد ، 122 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 16 شهروند تهرانی بر اثر بیماری عروق بیماری کرونا قلب جان خود را از دست داده اند. به دلیل بیماری. “مورد نیاز است.

سالی در مورد وضعیت تاج انگلیس در تهران گفت: متأسفانه تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد جرقه های تشکیل خوشه به دلیل تاج انگلیس هستیم. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده است ، تراکم انتشار نوع جهش یافته در مناطق مرکزی ، جنوبی و شرقی تهران است. طی هفته گذشته ، این ویروس در مناطق مرکزی ، جنوبی و شرقی تهران متمرکز شده است ، این امر بر اساس مشتریانی است که از بیمارستان ها و اقامتگاه افرادی که ویروس جهش یافته شناسایی کرده اند ، استخدام کرده ایم.

وی گفت: مهمترین مسئله پرهیز از مسافرت است. به طور خاص ، در حال حاضر شاهد ویروس جهش یافته در 29 استان کشور هستیم و ممکن است مخلوطی از سویه های مختلف ویروس را در تمام مناطق کشور ببینیم. از آنجا که منشأ سفر ناروس بیشتر از استان تهران به سایر نقاط کشور است ، آنها به تمام نقاط کشور می روند و طعمه ویروس های جدید می شوند و هنگامی که آنها به تهران برمی گردند ، مجموعه ای از فشارهای مختلف به دست ما می رسد .