شرایط فروش نقدی کامیون فورس اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در این طرح فروش نقدی کامیون قدرت است 6 تن قیمت ثابت و تعداد محدود از دوشنبه 25/7/1401 همان روز از ساعت 10 صبح الی 16 بعد از ظهر تکمیل ظرفیت فقط به صورت آنلاین و یا از طریق پورتال ایرانی.

قیمت فروش نقدی قدرت است 9,801,670,000 ریال بدون خواب قدرت است اتاق کوچک خواب 10,202,120,000 ریال اعلام شده است. با این قیمت قدرت است توانایی رقابت با بسیاری از محصولات مشابه از نظر قیمت را دارد. با ارزش ترین این محصول با رقبای خود مقایسه می شود.

این قیمت شامل کل هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پستی، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات و عوارض شماره گذاری می باشد. ذکر این نکته ضروری است که موعد تحویل خودروها در هفته دوم ازهر اعلام شد.

شرایط فروش نقدی کامیون فورس اعلام شد

لازم به ذکر است که قیمت فوق صرف نظر از قیمت کاربری می باشد، هزینه کاربری بر اساس نوع کاربری انتخابی مشتری و ثبت نام کامیون به مبلغ فوق اضافه می گردد. قدرت است این فقط برای یک کاربر امکان پذیر است، کاربر به هیچ وجه قابل تغییر نیست و زمان ایجاد حساب کاربری به زمان تحویل خودرو اضافه می شود.

این دو نوع دیزل بهمن قدرت است با کاربردهای مختلف از جمله میله چوبی با روکش فلزی، در آغوش گرفتن بازشو فلزی بار فلزی سقف فلزی سقف فلزی برای حمل نوشابه سقف چادری در آغوش گرفتن دهانه فلزی، سقف عایق، یخچال (واحد تک منظوره) لوازم.

متقاضیان قبل از ثبت نام در این طرح فروش، شرایط و ضوابط این طرح فروش را در صفحه گروه بهمن در پورتال کار ایرانیان به دقت مطالعه کنند. http://Bahman.iranecar.com برای یادگیری