شرایط امنیتی مطلوب در تمامی شعب اخذ رای اصفهان

به گزارش آوای البرز از اصفهان، سید رضا مرتضوی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای در میدان تاریخی حضرت امام (ره ) شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کمیته هایی که ذیل ستاد انتخابات وزارت کشور و استانداری استان ها تعریف می شود کمیته امنیت انتخابات است که در این کمیته با حضور مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی برنامه ریزی های جامعی برای تامین امنیت انتخابات تهیه می شود.

وی افزود: با وجود فرصت کمی که برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری داشتیم اما بحمد الله با تلاش و مجاهدت خوب دستگاه امنیتی و انتظامی برنامه ریزی خوبی در خصوص تامین امنیت انتخابات صورت گرفته و طرح های ویژه ای در اصفهان و سایر شهرستان برای این موضوع اجرایی شدند.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: طبق گزارش های به دست آمده، با حضور مقتدرانه مجموعه نیروهای انتظامی شرایط امنی را در همه شعب اخذ رای داریم و امنیت عمومی هم در سراسر استان اصفهان در مراتب عالی آن برقرار است و هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای از این نظر وجود ندارد.

مرتضوی در خاتمه نقش نیروهای پلیس را در برگزاری با شکوه انتخابات ویژه و حائز اهمیت عنوان و بیان داشت: لازم می دانم تا از زحمات و تلاش شبانه روزی همه نیروهای تامین کننده امنیت از پلیس، بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی تقدیر و تشکر کنم.

۴۶