سومین رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش برگزار می شود

سومین رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش برگزار می شود

سومین رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش برگزار می‌شود

سومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) یکشنبه ششم آبان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری آنا افتتاحیه سومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) یکشنبه ششم آبان ماه برگزار خواهد شد در این مراسم با حضور مسئولین وفعالان حوزه تعلیم و تربیت سرمایه گذاران واهالی زیست بوم نوآوری آموزشی از پوستر سومین دوره رویداد ملی ستاپ رونمایی خواهد شد. هدف اصلی این رویداد ایجاد سکوی همرسان بین چالش های حوزه تعلیم و تربیت با شبکه ای از پشتیبانان است که در دو دوره ی قبلی توانسته است اتفاقات مثبتی را رقم بزند.

در دوره ی اول از این رویداد بیش از ۵۰۰ طرح نوآورانه به زیست بوم تعلیم و تربیت معرفی شد و بالغ بر ۱۴/۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری بر روی طرح های منتخب صورت گرفته است. در دومین دوره از رویداد ملی ستاپ که با شعار «مدرسه آینده رو بساز» برگزار شد۳۲۰ طرح و ایده به دبیرخانه رویداد ملی ستاپ ارسال شدو مبلغ ۹۰ میلیارد ریال برای ۶ گروه منتخب در نظر گرفته شد.

این رویداد که تاکنون با حمایت وزارت آموزش و پرورش ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سازمان بسیج سازمان تعلیم و تربیت کودک و جمعی از نهاد های متولی تعلیم و تربیت برگزار می گردد با معرفی صاحبان ایده و محصولات برتر حوزه نوآوری تربیتی سعی در بهره گیری از نبوغ و خلاقیت هسته های نوآور به منظور حل نوآورانه و فناورانه چالش های موجود در آموزش و پرورش و مشارکت همه دغدغه مندان برای ساخت آینده ای روشن برای مدرسه و نظام رسمی آموزش و پرورش داشته است.