سهم ۳۹ هزار میلیاردی گنبدکاووس از سفر رئیس جمهور

آوای البرز/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه اولین گام در توسعه گلستان توسط هیئت دولت و رئیس جمهور برداشته شد، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان حدود 39 هزار میلیارد تومان برای تکمیل و ساخت گنبدکاوس اختصاص یافت. پروژه ها.

علی محمد سنکانه که امروز به همراه بسیاری از معاونین، مشاوران و مدیران کل خود برای تبریک عید سعید قربان به ائمه اهل سنت و مردم شهرستان گنبدکاو حضور داشت، در گفتگو با خبرنگاران و خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاو در حال برگزاری است. دیدارا یکی از شهرهای مهم و استراتژیک استان گلستان گفت: در معادلات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان این شهرستان را یکی از تاثیرگذارترین شهرستان ها می دانیم. .

وی با تبریک این عید بزرگ به همه مسلمانان به ویژه اهل سنت استان گلستان که با شکوه بیشتری این عید بزرگ را برگزار می کنند، افزود: امیدواریم در این روز بزرگ الهی با تقویت معنویت قلوب خود تلاش کنیم. عزم برای توسعه استان، ممکن است با سرعت بیشتری دنبال شود.

استاندار گلستان در سفر رئیس جمهور به استان گلستان با تاکید بر اینکه شهرستان گنبدکاو اعتبارات ویژه ای دریافت کرد و در این سفر بر اساس مصوبات مصوب 38 میلیارد تومان برای پروژه های شهرستان گنبدکاو تخصیص یافت.

سنکان گفت: از این اعتبارات 16 هزار و 850 میلیارد ریال مربوط به پروژه های عمرانی و 22 هزار میلیارد ریال مربوط به منابع بانکی، تسهیل گری و اشتغال است. در این راستا باید گامی قابل توجه برای رفع تاخیر زیرساختی و بهبود درآمد سرانه خانوارهای گلستانی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه کل درآمد استان گلستان برای خروج از وضعیت فعلی باید به 225 هزار میلیارد تومان برسد، تصریح کرد: اولین قدم در این راستا توسط دولت و رئیس جمهور برداشته شده است. استان گلستان اعتبارات بی سابقه ای را به استان تزریق کردند.

استاندار گلستان تاکید کرد: گام های بعدی برای تحقق چشم انداز توسعه گلستان، رفع عقب ماندگی زیرساخت ها و افزایش درآمد سرانه خانواده ها در استان جذب سرمایه گذار، مشارکت مردمی، بخش خصوصی و تعاونی ها است. قله های ترسیم شده باید در بالاترین شرایط ممکن برای آینده استان همدلی و اتحاد بین همه حامیان ولایت ایجاد کند.

سنقان وحدت و همدلی در استان گلستان را دستاورد و امتیاز بزرگی دانست و افزود: هر روز جمعه از ائمه جماعات، فرماندار ویژه، مسئولان و بزرگواران به ویژه علمای شیعه و سنی برای ایجاد چنین وحدت و همدلی تشکر می کنم.

انتهای پیام/