سفره کرونا در شهرها گسترده‌تر شد/ کاهش معنادار شهرستان‌های آبی و افزایش نقاط قرمز و نارنجی/ سیه‌روزی‌ها ادامه دارد + نمودار و نقشه

گروه استان خبرگزاری آنا حسین بازاری؛ در یازده روزی که از سال 1400 می گذرد ، کشور به وضعیت نابسامانی بازگشته است ، بسیاری از شهرهایی که قبل از شروع سال نو نسبتا خوب بودند اکنون خطر موج چهارم Kovid-19 را تجربه می کنند. بیش از هر زمان دیگری

در رنگ شهر تغییری ایجاد نمی شود و رنگ های نارنجی ، قرمز و زرد کمرنگ می شوند و روزی ویروس بدنام کرونا از بین می رود. متأسفانه ناسازگاری با رفتارهای عادی و پروتکل های بهداشتی ، به ویژه در هنگام روان رنجوری ، منجر به افزایش تعداد بیماران و بیمارستان ها شده و در نهایت بیمارستان ها بیش از حد شلوغ شده اند.

متأسفانه با عزیمت ناروس ، تعداد بیماران و مرگ های تصادفی افزایش یافت و اگرچه مقامات وزارت بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی به همراهان خود هشدار دادند که قبل از شروع سال نو به مسافرت نروند ، برخی این هشدارها را جدی گرفتند . چه اتفاقی نباید بیفتد

هشدارهای مقامات پزشکی و کارشناسان در مثنوی هفتاد سال قدمت دارد و سخنرانی ها و مقالات زیادی در این زمینه انجام شده است ، اما برخی از مردم این را گوش نمی دهند و در میان خطرات Kovid-19 ، انگلیسی ها تاج جهش یافته ، برخی از همراهان زندگی خود را می خرند و با کودکان سفر می کنند.


بیشتر بخوانید:

جدیدترین اخبار تاج / رستوران های کشور طعم تاج را مزه می کنند

چهارمین موج خطرناک کشور

Kovid Rebellion – 19 این بار از هر زمان دیگری بدتر است


با نگاهی به آخرین داده های شهرها ، استان های اصفهان ، فارس ، ماسندر ، گیلان ، اردبیل ، کهلویه ، بوئر احمد ، آذربایجان شرقی و … بیشترین میزان آلودگی به ویروس کرونا و موج چهارم تاج را در مقایسه با سایر مناطق دارند. استانها

نیشابوری های سیاه / منتظر شیب صعودی

در آغاز سال جدید ، برخی از صحابه ، با نادیده گرفتن هشدارها و خطرات سفر به استانها ، چمدان بستند و به شهرهای مختلف رفتند. در همین راستا ، نیشابور ، شهری توریستی و دارای جاذبه های زیبا ، مسافرانی را نیز به خود جلب کرده که افزایش ترافیک در این شهر ، تلاش کادر پزشکی و پزشکان را نادیده می گیرد و وضعیت این گروه سخت کوش را نادیده می گیرد.

قابل ذکر است که از 6 مارس تا 2 آوریل در شهرستان نیشابور به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس قلب هیچ مرگ و میر رخ نداده است ، اما همزمان با سال نو ، از 2 آوریل تا 4 آوریل ، شاهد 6 مورد مرگ در این شهر هستیم ، که بی توجهی صحابه به پروتکل های سلامتی و فاصله اجتماعی را نشان می دهد.

نکته دیگر این است که بیشترین درصد بیماران و مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در نیشابور به دلیل دورهمی و تشییع جنازه است که زنگ خطر برای سایر صحابه است.

مسئولان بهداشتی نیشابور گفتند که پارک ها و مناطق تفریحی در این شهر در تاریخ 4 آوریل بسته خواهد شد.

ازدحام و ازدحام مردم در بازار پرندگان نیشابور ، خرید و فروش خارج از بازار ، رعایت حداقل پروتکل های بهداشتی در ورودی مرغداری ، و مواد غذایی و مواد غذایی از عناصر تأسف برانگیزی است که می توان در نیشابور مشاهده کرد ، در این مورد ، تاریکی باید آینده را در این شهر پیش بینی کند. اگر افراد پروتکل های بهداشتی را جدی نگیرند.

ویروس بلندی های جولان در مرکز گردشگری ایران

وضعیت تاج در استان هرمزگان نه تنها از نیشابور بهتر نیست ، بلکه بدتر هم شده است ، بنابراین تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا موتاسیون انگلیس در 10 روز گذشته دو برابر شده است و از 249 به 498 رسیده است.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، طی 10 روز گذشته 172 نفر به بیماری عروق کرونا ویروس مبتلا شده اند. کوید -19 86 نفر را در بندرلنگه ، 60 نفر در بندر خمر ، 49 نفر در خشمیل ، 35 نفر در میناب ، 23 نفر در فارس ، رودان ، 23 نفر در حاجی آباد ، 16 نفر در کیشیل ، پنج نفر در جاسکیل و چهار نفر در بستک تحت تأثیر قرار داد.

لیست کرونا در شهرها گسترش می یابد / کاهش قابل توجه شهرهای آبی نقاط قرمز و نارنجی افزایش می یابد / زندگی ادامه دارد + نمودارها و نقشه ها

براساس این مطالعه ، تعداد بیماران با معاینه کرونا ویروس مثبت نسبت به هفته آخر مارس سه برابر شده است و بندرعباس رسماً رنگ به نارنجی تغییر داد که وضعیت خطرناک تری نسبت به سایر شهرهای استان هرمزگان است.

طبق گفته علوم پزشکی هرمسگان ، آزمایش مثبت بیماری کرونا ویروس قلب در استان هرمزگان از نوع انگلیسی است ، همانطور که بارها ذکر شد و تنها راه مقابله با این ویروس تمیز ماندن است.

کرونا بازار گسترده بندرعباس ، کرمان ، تبریز ، …

بهتر است از تبریز شروع شود؛ کرونا شهر مورد علاقه بسیاری از جهانگردان است که معتقدند این شهر کالاهای خود را جمع می کند و برای همیشه از دنیا خداحافظی می کند ، اما این میلیون ها نفر می دانند که کرونا روزانه جان میلیون ها نفر در سراسر جهان و هر صد نفر در ایران را می گیرد. آنها چشم اندازهایی را می بینند که در این صورت آنها مسئول مرگ سایر صحابه هستند یا نمی دانند باور کردن این نادانی بسیار دشوار و تقریباً غیرممکن است.

لیست کرونا در شهرها گسترش می یابد / کاهش چشمگیر شهرهای آبی نقاط قرمز / نارنجی افزایش می یابد / زندگی ادامه دارد + نمودارها و نقشه ها

کسانی که از تبریز دیدن می کنند بدون شک مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار خواهند گرفت ، به ویژه بازار تبریز که ذهن همه مسافران را مجذوب خود می کند. این روزها ، در تعطیلات ناروس ، بازار تبریز به مکانی برای مسافران تبدیل شده است ، برخی از مردم آگاهانه یا ناآگاهانه به خرید چشم بسته مشغول می شوند ، این امر به راحتی میزبانی موج چهارم تاج را برای آنها آسان می کند ، گویی که تاجی در کشور وجود ندارد. .

لیست کرونا در شهرها گسترش می یابد / کاهش چشمگیر شهرهای آبی نقاط قرمز / نارنجی افزایش می یابد / زندگی ادامه دارد + نمودارها و نقشه ها

وضعیت بندرعباس از تبریز بهتر نیست و مسافران نورس همچنان در حال بررسی خطرات ویروس کرونا هستند و تاج بدون در نظر گرفتن خطرات میزبان این افراد در مقیاس وسیع است.

لیست کرونا در شهرها گسترش می یابد / کاهش چشمگیر شهرهای آبی نقاط قرمز / نارنجی افزایش می یابد / زندگی ادامه دارد + نمودارها و نقشه ها

این مهمان ایرانی که بیش از یک سال است که به کرونا دعوت نشده است ، اکنون قصد خداحافظی ندارد ، به ویژه عجله فعلی برخی از اصحاب وی در شهرها و استان ها ، که این امر خطرناک تر از همیشه است و اگر ما می خواهیم شعله تاج را کاهش دهیم ، ما چاره ای نداریم جز اینکه پروتکل های بهداشتی را دنبال کنیم. برای غلبه بر این فریب ظالمانه سفر نکنید.

لیست کرونا در شهرها گسترش می یابد / کاهش چشمگیر در شهرهای آبی افزایش نقاط قرمز / نارنجی / ادامه زندگی + نمودارها و نقشه ها

از طرف دیگر ، این استان کرمان که از آب و هوای مطبوعی برخوردار است ، این روزها میزبان اصحاب بسیاری است و با وجود خطرات و هشدارها ، آنها همچنان موج سواری می کنند ، در حالی که تاج تاج در حال افزایش است و تعداد افراد آلوده روز به روز در حال افزایش است.

آخرین وضعیت رنگ آمیزی شهرهای سراسر کشور از تاریخ 31 آوریل

طبق آخرین طرح رنگی که در 29 آوریل توسط وزارت بهداشت اعلام شد ، در 80 شهر کشور (25 شهر قرمز ، 54 شهر و جزیره نارنجی تا 15 آوریل 1400) ممنوع شده است.

لیست کرونا در شهرها گسترش می یابد / کاهش چشمگیر در شهرهای آبی افزایش نقاط قرمز / نارنجی / ادامه زندگی + نمودارها و نقشه ها

نام شهرهای دارای وضعیت قرمز از سفر به این شهرها ممنوع است و این منجر به جریمه یک میلیون تومانی می شود:

استان اصفهان (خانسر و گلپایگان)، استان آذربایجان شرقی (میراژ و زلفا) ، استان آذربایجان غربی (ارومیه)، استان ایلام (آبدانان و دهلران) ، استان کرمانشاه (اسلام آباد غرب)، استان لورین (الیگودارس ، خرم آباد ، آوای البرز ، بروجرد)، استان کازوین (تاکستان) استان تهران (دماوند)، کوهیلویی ، استانهای بور-احمد (کوهیلو) ، استان کردستان (برفک زدن) ، استان فارس (ارسنجان ، داراب ، سارین داش)، استان خوزستان (امیدیح ، اندیمش ، خرمشهر ، مسجد جامع سلیمان ، ایسه ، بهبهان ، آبادان ، اهواس ، بندر ماهشار ، دسفول ، شوشا) استان همدان (نهاوند)

شهرهای زلفا (آذربایجان شرقی) ، تاکستان (کاسوین) ، ساکش (کردستان) ، کوهیلویه (کوهیلویه ، بوئر احمد) ، الیگودارس ، خرم آباد (لرستان) و نهاوند (همدان) به هم پیوستند. تعداد شهرهای قرمز به 32 شهر افزایش یافت.

لیست کرونا در شهرها گسترش می یابد / کاهش چشمگیر شهرهای آبی نقاط قرمز / نارنجی افزایش می یابد / زندگی ادامه دارد + نمودارها و نقشه ها

از شهرهای دیروز Shabester and Mian (آذربایجان شرقی)، نجف آباد (اصفهان) ، ساوجبلاگ ، فردیس ، نظرآباد (البرز) ، داشوتستان (بوشر) ، شهریار (تهران) ، بروجن (چهارمحال ، بختیار) ، کرمانشاه (کرمان) ، کرمان آنها در حالت نارنجی هستند و بحران به آرامی در حال نشان دادن است.

لیست کرونا در شهرها گسترش می یابد / کاهش چشمگیر شهرهای آبی نقاط قرمز / نارنجی افزایش می یابد / زندگی ادامه دارد + نمودارها و نقشه ها

نام شهرهای دارای وضعیت نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و جریمه نقدی تا سقف 500 هزار تومان اعمال می شود:

استان تهران (تهران ، ری ، شمیرانات ، فیروزکو ، شهریار) ، استان البرز (کرج ، ساوجبلاگ ، فردیس ، نظرآباد) ، استان آذربایجان شرقی (زلفا ، شبستر ، میاناستان آذربایجان غربیاوشنوی ، بوکان ، سرداش ، ماکو ، نقده) ، استان اصفهان (تیران و کرون ، نجف آباد ، مبارکه ، لنچن)، گیلان (رودسر) ، استان کاسوین (قزوین) استان جوان (چرداول) استان بوشهر (بوشر ، دالم ، ژنو ، داشستیشن ، جزیره خارک) ، چارمحال ، استان بختیاری (سامان و بوروژن) ، استان خوزستان (Ramhormos ، Karun ، Bagmalek ، Shedegan ، دشت آزادگان ، شوستر) استان فورس (ممسنی و مرواداش) ، استان کردستان (برفک زدن) ، استان لورین (دوروتی ، دلفین ، سلسله) ، استان مرکزی (اره ، اراک ، کمین) ، استان هرمزگان (از خمیر) ، استان کرمانشاه (کرمانشاه و گیلان گرم) ، کوهیلویه ، استانهای بوئر-احمد (بوئر احمداستان یزد (خاتم)

لیست کرونا در شهرها گسترش می یابد / کاهش قابل توجه شهرهای آبی نقاط قرمز و نارنجی افزایش می یابد / زندگی ادامه دارد + نمودارها و نقشه ها

در این زمان 32 شهر قرمز و 85 شهر نارنجی هستند ، و همانطور که در بالا ذکر شد ، سفر به “از” و “شهرها” با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است ، همانطور که توسط ستاد ملی کرونا تصویب شده است. علاوه بر این ، 272 شهر زرد و 59 شهر آبی هستند.

هرگونه سهل انگاری شهرهای آبی را به زرد ، نارنجی و در نهایت سرخ تبدیل خواهد کرد و ستاد مبارزه با تاجگذاری ملی مقررات سختگیرانه ای دارد.

انتهای پیام / 4078 / ص