سایپاشاهین در نخستین ارزیابی‌ کیفی چهارستاره شد



سایپاشاهین در اولین ارزیابی کیفی چهار ستاره شد

شاهین محصول گروه خودروسازی سایپا با چهار ستاره کیفی در فهرست محصولات رتبه بندی شده خود به رتبه اول کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران راه یافت.


به گزارش آوای البرز به نقل از روابط عمومی سایپا، در جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) بازرسی هایی از بخش های مختلف سایپاشا از جمله سیستم تعلیق و فرمان، موتور، گیربکس، ترمز، تجهیزات الکتریکی و … انجام شده است. داخلی. این خودرو علاوه بر تزئینات، نمای بیرونی، بدنه، رنگ، صدای غیرمعمول و نفوذ آب توانسته چهار ستاره کیفی را از آن خود کند.

زمانی که محصول گروه سایپا برای اولین بار مورد آزمایش قرار گرفت، خودرو شاهین چهار ستاره کیفی را کسب کرد و با کسب این چهار ستاره، وارد لیست محصولات رتبه بندی شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد.

با توجه به قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و آپشن‌های منحصربفرد خودروی شاهین در بین محصولات داخلی، شاهین با افزایش نظارت کیفی و بهبود کیفیت قطعات و فرآیندهای تولید و مونتاژ این محصول، ارتقای امتیاز کیفی در آینده و کسب امتیازات بهتر در تست‌ها را به همراه خواهد داشت. بدون شک در رتبه بندی های آینده این جایگاه حفظ و به محصولات تولید داخل ارتقا خواهد یافت.

در مواجهه با تحریم های بین المللی، محدودیت در تامین مواد اولیه و لوازم مورد نیاز برای تولید، تولید محصولات در سطح شاهین از جمله موفقیت ها، استفاده از مجموعه امکانات روز جهانی و گزینه هایی که در هیچ یک از داخلی آن موجود نیست. وسایل نقلیه. دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

با دوستانتان به اشتراک بگذارید: