ساپینتو با انتقاد از مربیان استقلال؛ کسی حق ندارد با نیمکت حریفان حرف بزند/برای برد به مصاف گل گهر می رویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از صحبت همکارانش با کادر فنی این تیم در بازی با نزاجی، گفت: به هیچکس روی نیمکت تیمم اجازه نمی دهم با سرمربی حریف صحبت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار استقلال و گل گهر گفت: ابتدا باید به تیم ملی فوتبال ایران به خاطر دو بازی فوق العاده ای که انجام دادند تبریک بگویم. برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و می گویم دست از سه بازیکن استقلال نکش. امیدوارم همچنان موفق باشند.

وی درباره دیدار مقابل گل گهر گفت: مقابل تیمی بازی می کنیم که تا اینجای کار در لیگ عملکرد خوبی داشته است. گلگوفر یکی از معدود تیم هایی است که امسال برای قهرمانی می جنگد. یک تفاوت با پارسال این است که امسال تیم های زیادی برای قهرمانی می جنگند. البته با تمام توان برای قهرمانی خواهیم جنگید. بیایید تمام تلاشمان را بکنیم تا بازی فردا را ببریم.

ساپینتو درباره انتظاراتش از داوری در بازی فردا گفت: برای تیم داوری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم خوب کار کنند. در چند بازی اخیر به خاطر عملکرد داوران شکست خوردیم و همه دیدند چه اتفاقی افتاد. عملکرد داوران در این چند هفته هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده است و بسیاری از کارشناسان این موضوع را تایید کرده اند. امیدوارم فردا داوران تمام تلاش خود را بکنند و تصمیمات درستی بگیرند، مطمئنم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در بازی‌ها باید بین نیمکت‌ها احترام قائل شد، خاطرنشان کرد: وقتی به عنوان سرمربی کنار زمین هستم، اگر زمانی نیاز به صحبت با داور داشته باشم، به عنوان سرمربی این کار را انجام می‌دهم. مربی.” یا اگر لازم باشد با نیمکت حریف صحبت کنم، من به عنوان سرمربی فقط با سرمربی حریف صحبت خواهم کرد. مهم این است که احترام بگذاریم. این صحبت ها باید با احترام کامل انجام شود. شرایطی وجود نداشته باشد که یک دستیار یا شخص دیگری روی نیمکت با سرمربی تیم حریف صحبت می کند. این اتفاق در بازی با نساجی رخ داد. نیمکت تیم. اگر دستیارانم حرفی برای گفتن دارند، باید آن را به من بدهند تا بتوانم آن را بگویم. حفظ احترام برای من بسیار مهم است.”

انتهای پیام/