سامانه اسکان نیازمند توجه بیشتر/ فعلا یارانه خانواری قطع نشده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جزئیات مصوبه ستاد ملی کرونا را که متمرکز بر حمایت از مستاجران با تمدید خودکار توافق نامه اجاره و بسته شدن تسهیلات سرمایه گذاری مسکن است ، بررسی کنید. خودشه، این دستورالعمل نشان می دهد که علاوه بر اجازه دادن به تسهیلات سرمایه گذاری مسکن و تعیین محدودیت اجاره (تهران ، 25 ، کلانشهرها 20 ، 15٪ در شهرهای دیگر) الزام به ارائه اطلاعات مسکن در سیستم های املاک و مستغلات گسترش یافته است. تا پایان ماه اکتبر.

مطابق با ماده 54 قانون مالیات های مستقیم ، مرحله خوداظهاری سران کارمندان از 10 آوریل 2010 آغاز شد و مهلت دو ماهه برای چهارشنبه 10 ژوئن تعیین شد ، اما تصمیم در روز شنبه ، ژوئن گرفته شد 22 در مقر تاج ملی. مهلت اعلامیه در ژوئن تا پایان اکتبر سال جاری تمدید شده است.

محل اقامت؛ مهمترین زیرساخت اطلاعاتی برنامه طراحی شده بخش مسکن

از ماده 16 تا ماده 169 قانون مالیات های مستقیم (مصوب مجلس یازدهم در دسامبر 2016) ، مالکان واحدهای مسکونی در شهرها و روستاهای سراسر کشور موظف به ارائه اطلاعات در مورد املاک خود هستند. حداکثر مدت زمان 2 ماه است. از زمان انتشار پیشنهادهای مربوطه ، در سیستم ملی املاک و مسکن کشور ثبت نام کنید.

وزارت در این زمینه راه و شهرسازی اوایل سال جاری ، وی در بیانیه ای با اشاره به آغاز مرحله خوداظهاری در سیستم املاک و مستغلات گفت: آنها مسئول هستند “جزئیات محل سکونت (مسکن) و املاک متعلق به آنها (املاک شخصی رسمی ، وکالت نامه ، جوامع تعاونی شهری و روستایی) را ظرف 2 ماه از 19/1/1400 ارائه دهید. کشور.”

کارشناسان معتقدند که این پایگاه داده ابزاری م effectiveثر برای شناسایی خانه های خالی و اجرای قوانین مالیات مسکن خالی و همچنین امکان استفاده از داده های سیستم های املاک و مستغلات و همچنین مسکن ، برنامه ریزی شهری و سایر پایگاه های مالیاتی است. مانند مالیات بر ثروت و مسکن. فکر خوبیه.

جاده محمد اسلامی ، وزیر شهرسازی قبل از گفت در وگو وی درباره اهمیت این سیستم به خبرنگار آنلاین گفت: مردم باید اطلاعات املاک و مستغلات خود را در سیستم املاک و مسکن قرار دهند تا وزارت راه و شهرسازی بتواند به یکباره نیازهای حوزه مسکن را برطرف کند. تعداد واحدها ، تعداد خانوارهای مستاجر ، واحدهای مسکونی مورد نیاز. ” احصا برنامه برای این منطقه (برای مسکن) طراحی شده سرعت خود را کم کنید

ضمانت اجرایی قانونگذاری؛ یارانه نقدی برای مالکانی که اطلاعات املاک و مستغلات را ثبت نمی کنند کاهش می یابد

مطالعات نشان می دهد که قانونگذار برای ارائه ضمانت اجرایی لازم برای مشارکت اصحاب در تکمیل جزئیات سیستم املاک و مستغلات به ماده 7 تبصره الحاقی پیش گفته اشاره کرد.

“پس از مهلت مقرر خود اظهاری، ارگانهای اجرایی آنها مسئول هستند، افتتاح حساب بانکی ، صدور چک ، سیاست های حمایتی ، یارانه ها ، تعویض پلاک ، فروش آب ، برق ، تلفن و گاز طبیعی ، گواهینامه ها ، گذرنامه ، اسناد اتومبیل ، اطلاعیه ها “ثبت نام مدارس در محل اقامت و حق خوابگاه دانشجویی برای دریافت. توجه داشته باشید که آیا آنها براساس کد پستی به دست آمده هستند یا بر اساس شرح آدرس منحصر به فرد محل اقامت اصلی آنها در سیستم املاک و مستغلات. “

سیستم مسکن نیاز به توجه بیشتری دارد / هنوز یارانه خانواده قطع نشده است

در حال حاضر ، هیچ کارمندی که اطلاعات خود را ارائه ندهد از لیست دریافت کنندگان حذف نمی شود

با این حال ، مطالعات نشان می دهد که هنوز خانواده ها از لیست یارانه های نقدی خارج نشده اند و اطلاعات نهایی ارائه شده به خانوارها احتمالاً تا پایان سپتامبر سال جاری تمدید خواهد شد.

اگر کارمندان اطلاعات املاک و مستغلات خود را تا پایان ماه اکتبر سال جاری ثبت نکنند ، احتمالاً مشمول مجازات های ذکر شده در قانون مالیات های مستقیم می شوند.