سازمان لیگ فوتسال فرد تمام وقت می‌خواهد/ اتفاقاتی که برای فخیم در مس افتاد به من ربطی ندارد

در گفتگو با آنا

گیتی پسند سرمربی تیم فوتسال گفت: هر فردی که به عنوان سرپرست لیگ فوتسال انتخاب می شود باید به صورت تمام وقت به این سازمان خدمت کند.

محمد کشاورس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار تیمش مقابل مز سونگون و ورسگان، جدال تیم های دوم و اول لیگ برتر فوتسال، گفت: این دیدار برای ما مهم است. مانند سایر دیدارهای فصل 3 امتیاز دارد. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید و هرکسی بازی را دید از آن لذت برد. الحمدلله شرایط خوبی داریم و بچه ها زحمت کش و با انگیزه هستند. ما بازیکن مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم. امیدوارم بتوانیم یک بازی باکیفیت مقابل یک تیم خوب مس سونگکون انجام دهیم.

** به دنبال برد مقابل مس زونگ هستیم

سرمربی تیم گتی پسند اصفهان با بیان اینکه برد مقابل مز سونگ کن فاصله تیمش با قهرمان لیگ برتر را به یک امتیاز کاهش می دهد، گفت: اهمیت بازی را نمی توان کتمان کرد. 3 امتیاز هر بازی برای گتی پشند مهم است. ما در هر بازی خانگی و خارج از خانه به دنبال 3 امتیاز هستیم. ما به دنبال کسب حداکثر امتیاز در بازی با مس سونگون هستیم. خیلی دوست داریم فوتسال خوب و قابل قبولی ارائه کنیم. همچنین اگر نتیجه به نفع ما باشد، بسیار خوشحال خواهیم شد و منتظر پیروزی هستیم.

**به ماجرای رفتن فکیم نمی پردازم

کشاورز درباره انتقال فرهاد فقیم از مس سونگکون به گیتی پشند که با هیاهو همراه بود، گفت: نقل و انتقالات بین باشگاه های گیتی پشند و مس سونگکون چیز جدیدی نیست. به اعضای هر دو تیم نگاهی بیندازید و خواهید دید که بسیاری از اعضای تیم مس قبلاً در گتی‌فاسند بوده‌اند و برعکس آن نیز صادق است. نگاه من به این رویداد حرفه ای و ساده است. بازیکنان وضعیت حرفه ای خود را مشاهده می کنند و تیم خود را انتخاب می کنند. فرهاد فقیم بازیکن بزرگی است و من در اتفاقات قبلی دخالت نمی کنم. موضوع جدایی با مس سونگکون به من ربطی نداره. فقیم سال ها برای تیم ملی بازی کرده است. نمی‌خواهم بدانم چه اتفاقی برای او افتاده است، من کاری به آن ندارم. حضور فرهاد فقیم در گتی پشند برای من مهم است و تلاش می کنیم تا او در نیم فصل بازی های قابل قبولی برای ما انجام دهد.

** فوتسال به تمام وقت نیاز دارد

سرمربی تیم گیتی پسند در خصوص جدایی آرش جابری از ریاست سازمان لیگ فوتسال و احتمال روی کار آمدن احسان اصولی به عنوان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: از تجربه به عنوان بازیکن تا سال هایی که فوتسال بودم، مربی هستم، سازمان لیگ فوتسال به یک نفر تمام وقت نیاز دارد. هرکسی می تواند بیاید و در فوتسال کمک کند استقبال می کند، چیزی که من از سازمان لیگ می دانم و می توانم بگویم این است که به یک نفر تمام وقت برای سازمان لیگ نیاز داریم. سازمان لیگ خیلی کار دارد و خیلی مهم است. آنچه من می گویم این است که برگزیدگان باید همیشه در خدمت فوتسال باشند تا کارها را مدیریت کنند.

انتهای پیام/