ساخت ۵۷ هزار واحد مسکونی برای پرسنل ارتش کلید خورد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین به نقل از بخش بانک مسکن سینگ Omel در هنگام امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک و ارتش در جمهوری اسلامی ایران در مورد ارائه تسهیلات مسکن اظهار داشت. مدیر عامل و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد دو نهاد برگزار شد ، تفاهم نامه ساخت 57000 واحد مسکونی به طور رسمی اجرا شد.

محمود شایان ، مدیرعامل بانک مسکن سینگ گفت که طبق اساسنامه ، تأمین مالی مسکن در میان افراد با درآمد متوسط ​​در جامعه وظیفه ذاتی بانک مسکن است. اجرای تفاهم نامه

وی گفت که این بانک موظف است سالانه 220،000 واحد مسکونی از یک میلیون واحد مورد نیاز کشور را طبق قانون تصویب شده در مجلس تأمین مالی کند اما ما آماده تأمین اعتبار سالانه 500،000 واحد مسکونی هستیم.

در ادامه مراسم ، دریادار حبیب الله سیاری ، معاون هماهنگ کننده ارتش در جمهوری اسلامی ایران ، گفت: “ما امیدواریم که اجرای این تفاهم نامه در اسرع وقت آغاز شود تا سربازان از مزایای این امکانات بهره مند شوند. “در قالب این تفاهم نامه ، بانک مسکن ، که تسهیلات مورد نیاز برای ساخت این واحد مسکونی سازمانی را برای سربازان در شهرهای کشور با مقر خود مدیریت می کند ، آجا پرداخت خواهد شد. این تفاهم نامه باید ظرف سه سال با کمک مالی بانک ارائه شود.