رکورد شکنی دوباره مردم در سفرهای جاده‌ای

در چند روز گذشته شاهد افزایش چشمگیر تردد خودروهای مختلف در جاده های کشور و ترافیک سنگین در محورهای ترافیکی بودیم ، مشخص نیست محدودیت های ترافیکی به دلیل تفاوت رنگ تغییر کرده است یا خیر. شهرها یا.

به گزارش آوای البرز ، ترافیک جاده ای بین استان ها برای مسافران مانند روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است و رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده است. در دو روز گذشته بیش از 4 میلیون خودرو در سراسر کشور تردد کرده اند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز مدیریت راه های کشور ، در 21 اکتبر ، 2 میلیون و بالغ بر 12000 خودرو در محورهای ترافیکی کشور تردد کردند ، در حالی که در روز گذشته یعنی 22 اکتبر 2 میلیون و 23000 وسیله نقلیه حرکت می کرد. یک رکورد شکن جدید در سفر استانی مردم.

بر اساس آخرین داده های 2271 شماره تردد فعال در محورهای برون شهری ، ترافیک بین استانی نسبت به روز گذشته (12 اکتبر) 0.5 درصد افزایش نشان می دهد.

محورهایی با بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته (12 اکتبر)

البته طی هفته گذشته ، رنگ بندی شهرها و استانهای مختلف نشان داده است که به استثنای چند شهر غربی کشور ، نقشه دیگر ایران به حالت کرونا و وضعیت کرونا تبدیل شده است. کشور دیگر قرمز نیست

البته در این میان باید به هشدارهای مقامات بهداشتی کشور توجه شود ، زیرا آنها بارها گفته اند که نباید از این رنگ ها چشم پوشی کرد و مردم باید از پروتکل های بهداشتی پیروی کنند تا از فوران موج جدید کرونا جلوگیری شود. کشور.

انتهای پیام