رونمایی از دارویی برای مقابله با کرونا

ما قصد داریم از دارویی برای مبارزه با کورو ویروس رونمایی کنیم که در کاهش مرگ و میر بیماران نقش مهمی ایفا می کند. “محقق” (MS) در معالجه بیماری عروق کرونا قلب بسیار مؤثر است.

به گزارش آوای البرز در ابتدای جلسه ویژه ، دکتر مختارجی گفت: تلاش های زیادی برای بررسی نقش داروی رزین (MS) ، درمان مناسب و داروی مؤثر انجام شده است و تلاش متخصصان و پزشکان گام های ارزنده ای در تحقیقات بیمارستان مسی دنیواری برداشته است. علی اکبر ولایتی گفت. ما امیدواریم که نتایج مثبت آنها در اسرع وقت در دسترس باشد و ما قصد داریم از دارویی برای مقابله با کورو ویروس رونمایی کنیم ، که می تواند نقش مهمی در کاهش مرگ و میر بیماران داشته باشد.

یکی از داروهای مورد استفاده “معرف” است که در معالجه بیماری عروق کرونا قلب بسیار مؤثر است و ما می توانیم با اجازه وزارت بهداشت و با رعایت قوانین مربوطه از این دارو برای معالجه بیماری تا حدودی استفاده کنیم. وی گفت: “ما 5 برابر بیشتر از گذشته بهبود یافته ایم ، اما مطالعات باید به میزان بیشتری گسترش یابد و آنها با هماهنگی وزارت بهداشت طراحی و اجرا شوند.

فرمانده قرارگاه تاج گذاری شهرستان تهران ، دکتر درس. گفت: علیرضا سالی. آنها از وقایع بسیار مهم و مرتبط این بیمارستان قدردانی کردند و من از آن تشکر می کنم.

وی تأکید کرد: استفاده دقیق و دقیق از داروها ، تجویزهای مناسب ، تحقیقات ، کلیه امکانات و قابلیت های درمان بیماری و ارائه خدمات به بیماران این مرکز قابل ستایش است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مسی دانشوری ، در بخش دیگری از این نشست ، برخی از کارشناسان و پزشکان اطلاعاتی در مورد دارو و استفاده از آن ارائه دادند.

در پایان پیام