روند پرشتاب واکسیناسیون در استان تهران ظرف هفته گذشته/زنگ خطر افزایش مجدد کرونا در تهران

فرمانده عملیات در ستاد کرونا در استان تهران هفته گذشته اعلام کرد که روند واکسیناسیون را در استان تهران تسریع می کند.

به گزارش آوای البرز ، علیرضا سالی در جلسه ستاد استان کرونا در استان تهران گفت: “هفته گذشته شاهد روند سریع واکسیناسیون بودیم ، به طوری که 19 مرکز در تهران به صورت 24 ساعته واکسینه شدند. شکل گرفته ، باید همین روند را ادامه دهد.

وی افزود: “هیچ موردی از واکسیناسیون 15 تا 25 درصد مردم از نظر افزایش استقبال عمومی در بخش واکسیناسیون در سراسر جهان وجود ندارد.

سالی ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک واکسن های خوب و م householdثر خانگی به این سبد اضافه شود و نقش موثری در استقبال عمومی داشته باشد.

وی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا ، همراه با مدیریت محتاطانه ، ضرورت رفع محدودیت های استفاده از کارت واکسیناسیون را مطرح کرده است تا بتوان از آن برای ارائه خدمات اجتماعی استفاده کرد.

فرمانده عملیات ستاد کرونا استان تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن فخرا ، گفت: این بستر واکسن شبیه به برکت ، واکسن های سینوفرم است. بنابراین ، ما باید به دوستان خود کمک کنیم تا مرحله سوم این آزمایش بالینی واکسن را در اسرع وقت به پایان برسانند. در این راستا ، ما پیشنهاد می کنیم که مجوز انجام آزمایش بالینی این واکسن به دانشگاه شهید بهشتی داده شود.

سالی گفت: دیروز ، آمارها در چهار هفته گذشته کاهش یافته بود ، اما دیروز ما تغییری در آمارها داشتیم و افزایش یافت. این افزایش در شاخص بیمار و بستری مشاهده می شود که به عنوان زنگ خطر عمل می کند. بنابراین ، دستیاران پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی باید آمارها را به دقت زیر نظر داشته باشند تا از موقت یا پایدار بودن این افزایش اطمینان حاصل شود. برای به حداکثر رساندن اثربخشی واکسیناسیون و جلوگیری از رسیدن آن به قله بعدی ، باید از فرصت فعلی برای تشخیص به خوبی استفاده کنیم. البته این نیز نیاز به بودجه دارد. البته در طول دوره تشخیص ، شهید سلیمانی قسمت مهمی از طرح محله را در نظر گرفته و اجرا می کند.

انتهای پیام