روند صدور بخشنامه‌ها ابلاغی به گمرک اصلاح خواهد شد

آوای البرز/ بوشر رئیس کل گمرک ایران از بررسی و بازنگری در روند صدور دستورالعمل و بخشنامه به گمرک خبر داد.

علیرضا مقدسی در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی بوشهر گفت: باید انجام شود و سپس اطلاع رسانی شود.

وی تاکید کرد: تجارت خارجی کشور شامل دستگاه ها و ارگان های بسیاری است که به عنوان مجری سیاست های اقتصادی دولت، بخشنامه های صادره از سوی گمرک را اجرا می کنند.

وی هدف از سفر خود به استان بوشهر را آسیب شناسی ثبات و سرمایه گذاری برخی کالاها در گمرک بوشهر دانست و گفت: امیدواریم اتاق بازرگانی برای ترخیص کالا از گمرکات به مجلس بخش خصوصی و اقتصاددانان راهکار ارائه دهد. هدر. ”

رئیس کل گمرک ایران از تمایل گمرک برای واگذاری گمرک ایکس ری به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در حال حاضر زمینه واگذاری 18 کانتینر ایکس ری توسط وزارت دفاع و بخش و دانش بنیان خصوصی شده است. شرکت ها.”

مقدس مردم استان بوشهر را مردمی مهربان، خونگرم و مهمان نواز عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به آب و هوای استان در فصل زمستان، این استان از پتانسیل بالایی برای گردشگری تجاری برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر با تشکر از همکاری و تلاش کارکنان گمرک استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ستاد نظارت بر گمرکات استان بوشهر بالاترین سطح همکاری را با اتاق بازرگانی در این استان دارد.

در این نشست خورشید گشوده‌راسی کاهش بخشنامه‌های گمرکی، ایجاد دستگاه ایکس ری در گمرک آهو، افزایش 20 درصدی سود بازرگانی و افزایش رقابت پذیری گمرک بوشهر را خواستار شد.

انتهای پیام/