روغن گران نمی شود/ ۶ ماه ذخیره روغن داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سعید صارمی در یک مراسم گفت تلویزیون وی درباره وضعیت ذخیره سازی روغن خام و تولید روغن نباتی در کشور اظهار داشت: تقاضای ماهانه نفت خام 150 هزار تن است که 180 هزار تن در دسامبر امسال به بازار پمپاژ می شود. واکسیناسیون در ماه مارس ، این میزان به 200000 تن رسید. بنابراین تا 100 اسفند ماه حدود 100000 تن نفت خام تأمین و تولید شد و مابقی آن تا پایان سال انجام می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، توزیع و تنظیم بازاریابی وزارت صمت افزود: “علاوه بر این ، 25000 تن به بخش اصناف و 35،000 تن به بخش صنایع اختصاص یافته است ، بنابراین ما به همان میزان روغن ارائه می دهیم به عنوان ماه رمضان.

اگر کارخانه ها در شبکه های اعلام شده توسط سازمان خاموش تولید و توزیع کنند ، به سازمان های خاموش استان اطلاع داده می شود تا شرایط کامل آنها را برآورده کنند. بنابراین ، با دادن تأیید ، آنها هنوز نفت خام مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، توزیع و تنظیم مقررات بازاریابی وزارت صامت گفت: “علی رغم تأمین 200000 تن روغن به جای 150،000 تن ، نگرانی و نگرانی عمومی در مورد افزایش قیمت روغن نباتی وجود دارد.

صارمی تصریح کرد: قیمت روغن نباتی افزایش نخواهد یافت در حالی که ارز ترجیحی برای واردات نفت خام تا سال آینده ادامه دارد. علاوه بر این ، ذخیره نفت خام کافی است ، ما 6 ماه ذخیره داریم.