ردمی واچ ۳ اکتیو، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی/ عکس

بسیاری از مشخصات ردمی واچ ۳ اکتیو شبیه ردمی واچ ۳ لایت است که حدود دوماه پیش در چین رونمایی شد. صفحه نمایش LCD مستطیل شکل ۱.۸۳ اینچی و نگهداری شارژ تا ۱۲ روز از جمله ویژگی‌های این ساعت هوشمند هستند.

شیائومی، ردمی واچ ۳ اکتیو را بی‌سروصدا در فهرست ساعت‌های هوشمندش در سایت رسمی خود قرار داده که نشان‌دهنده‌ی ورود سریع‌تر این محصول به بازار است. هرچند که هنوز قیمتش به‌طور رسمی اعلام نشده، فروشگاه آنلاین علی‌اکسپرس قیمت ۴۰ دلار را برای آن تخمین زده است که در مقایسه با قیمت ساعت‌های هوشمند دیگر، برچسب قیمتی کمی محسوب می‌شود.

ردمی واچ ۳ اکتیو، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی/ عکس

ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ ۳ اکتیو صفحه نمایش ۱.۸۳ اینچی ۲۴۰*۲۸۰ پیکسلی دارد. در مقام مقایسه، اپل واچ اولترا دارای صفحه نمایش ۱.۹۲ اینچی ۵۰۲*۴۱۰ پیکسلی است. شدت روشنایی نمایشگر ردمی واچ ۳ اکتیو ۴۵۰ نیت است اما نرخ تازه‌سازی آن مشخص نیست. این ساعت هوشمند ۴۷ میلی‌متری، یک باتری ۲۸۹ میلی‌آمپرساعتی با دوام ۸ الی ۱۲ روز دارد که باتوجه به استفاده کاربر متغیر است. امکان شارژ بی‌سیم نیز در ویژگی‌های آن گفته نشده است.

اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسی‌متر (سنسور اکسیژن خون) از دیگر امکانات ساعت هوشمند جدید شیائومی هستند؛ اما خبری از ماژول‌ GPS یا NFC در آن نیست. به علاوه، شبیه مدل قبلی تا ۵۰ متری زیر آب خراب نمی‌شود (۵ATM). همچنین اسپیکر و میکروفن داخلی آن، انجام تماس صوتی از طریق ارتباط بلوتوث با گوشی هوشمند را ممکن می‌کنند.

ردمی واچ ۳ اکتیو بیش از ۲۰۰ حالت نمایش ساعت و ۱۰۰ مدل اسپرت در حافظه‌ی خود دارد؛ اما هیچ اپ استوری برای دانلود اپلیکیشن اضافه یا حالت‌های نمایش بیشتر در آن وجود ندارد.

۵۸۵۸

گروه تحریریه علوم پزشکی

نوشته‌هایم به طور خلاقانه، با جذابیت و همراه با مطالعات علمی تهیه می‌شوند. هدفم جلب توجه شماست و شما را در دنیایی از اطلاعات جذاب و پر رمز و راز پزشکی به سفری هیجان‌انگیز دعوت کنم.