رجیستری تلفن همراه مسافری صرفادر مبادی ورودی و حضوری انجام می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به نظر خبرگزاری آنلاین ، سید روحولا لطیفی اظهار داشت: رجیستری تلفن براساس تصمیم ستاد مبارزه با پولشویی ، بند 32051/99 ، قطعنامه شماره 1-الف 27 مرداد ، برای جلوگیری از سو mis استفاده از اطلاعات ورودی مسافر است. تلفن های همراه مسافران باید پس از تشریفات گمرکی در زمان ورود به کشور پس از شناسایی دقیق و تأیید تجارت غیر تجاری ، فقط در محل ورود به کشور اسکورت ، اعلام و ثبت شوند.

سخنگوی گمرک ایران افزود: با توجه به محتوای متن این دستور ، پس از 12 اکتبر ، مسافران در صورت عدم وجود تلفن همراه مسافر و کنار گذاشتن گمرکات اجرایی مبادی ورودی ، از ثبت نام منع می شوند.

دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک اظهار داشت: از تاریخ 4 اکتبر کارشناسان گمرک در ورودی پایگاه های مربوطه حضور یافته و خدمات ارائه می دهند و بر اساس این سفارش تشریفات گمرکی مطابق با قوانین انجام می شود.

وی گفت: مسافران باید مدارکی برای خرید تلفن داشته باشند تا اگر همکاران ما شناسه ارزشی در سیستم ارزش گمرکی ندارند ، بتوانند ارزش کالا را دریافت کرده و تشریفات گمرکی را ادامه دهند ، پس از آن اداره سنجش گمرک تصمیم گیری می کند. آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید.