راه های تشخیص وکیل پایه یک خوب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، با شرایط اقتصادی امروز، هر کسی توان استخدام وکیل را ندارد و حتی آنهایی هم که دارند نیز نباید در انتخاب وکیل اشتباه کنند، در ادامه راهکارهایی برای یافتن وکیل پایه یک خوب را به شما پیشنهاد می‌دهیم که بهترین انتخاب را داشته باشید.

به ترتیب الویت؛

استعلام وکیل پایه یک

علم وکیل

سابقه وکیل

تخصص وکیل

اخلاق حرفه‌ای

حق الوکاله منصفانه

پیگیری پرونده‌ها

موفقیت در پرونده‌ها

استعلام وکیل اولین قدم است

استعلام وکیل جزء اولین راه‌های تشخیص وکیل پایه یک خوب است که برای این کار تنها کافیست در موتور جستجوی خود این کلمه جستجوی وکیل کانون را وارد کنید و سپس نام و نام خانوادگی وکیل مورد نظر را وارد کنید.

در ادامه صفحه‌ای که نمایش داده می‌شود عکس، شماره پروانه وکالت، شماره تماس و آدرس وکیل مورد نظر و از همه مهم‌تر اینکه وکیل پایه یک است، کار آموز است و یا بازنشسته را نمایش خواهد داد.

چنانچه ساکن منطقه البرز هستید، می‌توانید به صفحه وکیل در کرج سایت پارس وکیل رجوع کنید تا به لیست کامل وکلای احراز هویت شده دسترسی پیدا کنید. شماره پروانه وکلا نیز در صفحه هر وکیل درج شده است.

علم وکیل دومین موضوع مهم

علم وکیل دومین موضوع حائز اهمیت است برای تشخیص وکیل پایه یک خوب، حال سوال اینجاست که چگونه علم یک وکیل را محک بزنیم؟ وکیلی که از نظر تئوری قوی باشد می‌تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند، بعضی دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و بعضی نیز دکترای حقوق دارند.

شاخه‌های حقوقی به چند دسته تقسیم می‌شود که می‌توان به: حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق بین الملل، حقوق و جزاء و… اشاره کرد، که همانطور که از نامشان پیداست هر کدام می‌تواند تخصص یک وکیل را رقم بزند. اما نهایتاً برای دسترسی به این اطلاعات باید به صفحه وبلاگ آن وکیل مراجعه کنید و راه دیگری نیست.

چنانچه ساکن البرز و کرج هستید برای دسترسی به وبلاگ تمامی وکلا و صفحه اختصاصی آنها می‌توانید به سایت مرجع پارس وکیل مراجعه کنید.

در این سایت وکلا تفکیک جنسیتی شده اند و کار را برای شما آسان نموده اند، برای دسترسی به صفحه وکیل خانم در کرج وارد شوید و اگر به دنبال وکیل آقا هستید، به صفحه وکیل مرد در کرج مراجعه کنید.

راه‌های تشخیص وکیل پایه یک خوب، در ادامه با ما همراه باشید.

استعلام وکیل

سابقه وکیل سومین اصل مهم

سابقه وکیل را چگونه بفهمیم؟ بسیاری از مردم نمی‌دانند که سابقه وکلا در پروانه وکالت آنها درج شده است، ۴ رقم اول پروانه وکالت وکلا نشان دهنده سالی است که وکیل پایه یک شده است.

متاسفانه بعضی از وکلا با ارائه سابقه‌های کذب باعث متضرر شدن و فریب موکل می‌شوند. اما سال فعالیت نشان دهنده با سابقه بودن وکیل نیست! ممکن است وکیلی ۸ سال باشد که پروانه پایه یکی خود را اخذ کرده باشد اما در این مدت حتی ۱۰ پرونده هم انجام نداده باشد. پس سعی کنید تعداد پرونده‌های انجامی را ملاک قرار دهید.

تخصص وکیل چهارمین اصل مهم

تخصص وکیل مورد بعدی است که اهمیت بسزایی دارد، زیرا که ممکن است وکیلی در طول مدت کاری خود فقط و فقط پرونده‌های کیفری انجام داده باشد، اما موکلی برای طلاق یا موضوع ملکی به او رجوع کند! از این موضوع چشم پوشی نکنید زیرا که بسیار مهم است.

اخلاق حرفه‌ای پنجمین اصل

اخلاق حرفه‌ای پنجمین نکته است، وکیل باید شان وکالت داشته باشد و مانند یک وکیل واقعی رفتار کند، طوری که موکل احساس بدی نکند، حتماً به اخلاقیات وکیل مورد نظر اهمیت بدهید و سعی کنید وکیل شنونده و منصفی را برای خود انتخاب کنید.

حق الوکاله منصفانه

حق الوکاله منصفانه ششمین نکته در وضعیت اقتصادی امروز کمتر کسی پیدا می‌شود که شرایط حساس موکل را درک کند و با او کنار بیاید، اما بعضی وکلای خوب در کشورمان هستند که حق الوکاله اقساطی هم برای موکل در نظر می‌گیرند. سعی کنید وکلای اینچنینی بیابید.

پیگیری پرونده‌ها

وکیل پایه یک خوب وکیلی است که مستمر موکل خود را در جریان پرونده‌ها قرار دهد و موکل خود را از نگرانی خارج کند.

موفقیت در پرونده‌ها

نهایتاً چه وکیلی در پرونده به موفقیت می‌رسد و آیا وکیلی که ضمانت می‌دهد خوب است یا خیر؟ وکیلی که ضمانت می‌دهد مرتکب تخلف انتظامی شده است و موکل می‌تواند از او شکایت مطرح کند، وکیلی باید با موکل خود صادق باشد و همه حقیقت پرونده و شانس او در پرونده را به او بازگو کند.

کلام پایانی

شاید نکات مذکور ۱۰ دقیقه زمان شما را بگیرد، اما نتیجه آن از متضرر شدن شما در تمام طول عمرتان در زمینه حقوقی جلوگیری می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.