راهنمای خرید کامپوزیت آی پی اس + استعلام قیمت

راهنمای خرید کامپوزیت آی پی اس + استعلام قیمت

کامپوزیت آی پی اس یک نانو هیبرید با فیلرهایی از نوع سرامیکی بوده و در دنیای دندان پزشکی با کاربردهای وسیعی شناخته می شود. ترکیبات پایه ای قوی در ساختار این محصولات استفاده از آن ها را در حوزه های دندان پزشکی وسیع تر از پیش کرده است. هزینه های به صرفه خرید این کامپوزیت های کاربردی یکی از مهمترین مزایای آن ها به شمار می رود. به همین خاطر نیز در سال های اخیر به عنوان یک محصول پر فروش در صنایع معرفی می شود.

ویژگی های کامپوزیت آی پی اس

کامپوزیت آی پی اس با ویژگی ها و قابلیت های سرامیکی تولید می شود. ویژگی های ساختاری این محصولات هر یک سبب بهبود استفاده از آن ها شده اند. برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • خواص مطلوب فیزیکی در ساختار کامپوزیت آی پی اس سبب استفاده بهتر از آن در فرایندهای زیبایی دندان شده است. قابلیت ایجاد زیبایی با وجود ترمیم های سرامیکی یکی دیگر از مهمترین مزیت های استفاده از این محصولات به شمار می رود.
  • اپسیتی بالا و کرومای بیشتر در ساختار این محصولات نیز سبب برتری برند آی پی اس در زمینه تولید و آماده سازی کامپوزیت های دندانی در میان محصولات رقیب شده است.
  • ساختار انواع کامپوزیت آی پی اس مشابه با مینای دندان است و به همین خاطر استفاده از آن جلوه ای طبیعی به دندان های شما می دهد. ترنسلوسنسی بالای این محصولات این خاصیت مهم را در ساختار آن ها به وجود آورده است.

هر یک از این ویژگی ها میزان کاربری این نوع کامپوزیت را در عرصه های دندان پزشکی افزایش داده اند.

مزایای استفاده از کامپوزیت آی پی اس

کامپوزیت آی پی اس با مزیت های فوق العاده ای شناخته می شود که هر یک از آن ها به این محصولات برتری می بخشند. برخی از آن ها را در ادامه مشاهده می کنید:

  • بی شک کاربرد آسان این محصولات یکی از مهمترین مزایای آن ها به شمار می رود که توجه دندان پزشکان را در این حوزه به خود جلب کرده است. با استفاده از این محصولات باکیفیت در سریع ترین زمان ممکن فرایند کامپوزیت دندان تکمیل می شود.
  • در بخش بعدی زیبایی چشم گیر این محصولات پس از استفاده بر روی دندان ها مورد توجه قرار می گیرد. هر یک از آن ها مشابه با دندان های واقعی بر روی دندان های شما قرار می گیرند.
  • کامپوزیت آی پی اس با خاصیت پولیش پذیری مطلوبی شناخته می شود که سبب جلب رضایت دندان پزشکان در این حوزه شده است.
  • هر یک از انواع دسته بندی های محصولات آی پی اس با مقاومت بالایی شناخته شده و همین مسئله دوام کامپوزیت های این برند را در دنیای صنعت بیشتر از پیش کرده است.
  • رنگ بندی زیبا و جذاب این کامپوزیت نیز سبب برتری آن به نسبت سایر مدل ها شده است.
  • انواع این محصولات با وزن 3 گرمی تولید شده و در دسترس عرصه های طبی و ترمیمی دندان قرار می گیرند.

روکش مناسب کامپوزیت آی پی اس

برای بهبود جلوه این محصولات در دهان و دندان، استفاده از روکش های مخصوص کامپوزیت آی پی اس نیز توصیه می شود. این روکش های کاربردی میزان تابش نور را بر سطح دندان ها به حد متعادل تری می رسانند و وجود آن ها شرایط کامپوزیت دندان را بهتر می کند. روکش های مورد استفاده برای کامپوزیت دندانی، طیف رنگی و سایه های متعددی دارد که انتخاب در میان آن ها را برای دندان پزشکان ساده تر می کند.

با استفاده از این روکش ها دیگر تشخیص کامپوزیت آی پی اس در دهان کار دشواری می شود. در سال های اخیر 5 مدل روکش با سایه های رنگی متفاوت برای این محصولات ارائه شده اند که کاربری مناسب تری به این محصولات بخشیده اند. روکش ها نوع به خصوصی از مواد منیر شناخته شده و میزان تیرگی و درخشش به اندازه ای دارند. در زمان انتخاب هر یک از این روکش ها به کیفیت رنگی آن ها دقت بالایی می شود. این روکش ها نیز توسط پزشک بر روی دندان های شما نصب خواهند شد و انتخاب آن ها نیز باید با در نظر گرفتن نظرات دندان پزشکان انجام شود.

مراحل نصب کامپوزیت آی پی اس

در خصوص بهره بری بهتر از مزایای کامپوزیت های آی پی اس باید با مراحل نصب و استفاده از این اقلام در مطب های دندانپزشکی آشنایی داشته باشید. این کامپوزیت ها در 5 مرحله تخصصی بر روی دندان های افراد قرار می گیرند. در صورتی که از روکش بر روی دندان های خود استفاده کنید، مراحل بیشتری برای تکمیل کامپوزیت دندان های شما پشت سر گذاشته می شوند.

مراحل نصب و استفاده از کامپوزیت آی پی اس تعیین کننده مدت زمان دوام و ماندگاری این محصولات در دهان بیماران خواهد بود. به همین خاطر این مراحل باید با دقت بالایی پشت سر گذاشته شوند. هر یک از این محصولات پس از نصب تا مدت های طولانی در دهان شما سالم باقی می مانند و افت کیفیت یا تغییر رنگ ندارند. طول عمر آن ها به نسبت سایر برندهای کامپوزیت بسیار بیشتر است و همین ویژگی توجه دندانپزشکان را جلب کرده است. قیمت کامپوزیت ای پی اس در طول سال های گذشته همواره در نوسان بوده و همین مسئله تعیین یک هزینه واحد برای خرید هر یک از آن ها را دشوار کرده است.

جمع بندی

در این مقاله در خصوص انواع کامپوزیت های برند آی پی اس اطلاعاتی را بررسی کردیم که در دنیای امروز تجارتی گسترده دارند و عرصه های طبی و درمانی را در بر گرفته اند. انواع دسته بندی های این کامپوزیت ها نیازهای دندانپزشکان را برای کامپوزیت انواع دندان ها برآورده می کنند. استفاده از آن ها فرایند ترمیم دندان ها را با موفقیت بیشتری همراه می کند. شباهت بالای ساختار این کامپوزیت ها به دندان های طبیعی یکی از مهمترین دلایل افزایش میزان استفاده از آن ها به شمار می رود. زیبایی و جلای آن ها در دهان ظاهری زیبا و جذاب برای چهره افراد به وجود می آورد.