راز زیبایی جورجینا رودریگز

آیا می‌دانستید که فشن باعث آشنایی ستاره فوتبال منچستر یونایتد و جورجینا رودریگرز بوده است؟
در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات این آشنایی را بدانید.

بیوگرافی جورجينا رودريگرز

جورجينا رودريگرز متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۵ در شهر جاکا، اسپانیاست. جورجینا در شهر خود به عنوان گارسون کار می‌کرده است و بعدها برای تحصیل در رشته‌ی مطالعات زبان انگلیسی به لندن رفت.

جورجینا بعد از اتمام درسش در یکی از شعبات گوچی در مادرید به عنوان دستیار فروشنده مشغول به کار شد. کار کردن در این فروشگاه باعث شروع ماجرای کریستیانو رونالدو و جورجینا شد و کریستیانو او را در آنجا دیده بود. این ملاقات به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد و جورجینا می‌گوید عشق بین ما در یک نگاه اتفاق افتاد.

آلانا و بلا، فرزندان جورجینا رودریگرز هستند که آلانا در سال ۲۰۱۷ به دنیا آمد و بلا در سال ۲۰۲۲. اما برادر بلا، بلافاصله بعد از تولد از دنیا رفت. کریستیانو ۳ فرزند دیگر هم دارد که مادر یکی از آن‌ها مشخص نیست و دوقلوهایش از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده‌اند.

عمل‌ های زیبایی جورجینا رودریگرز

جورجینا هم مثل بیشتر سلبریتی‌ها، دوست نداشت عکس‌های قبل از عمل او منتشر شود. اما اخیرا عکس‌هایی تحت عنوان عمل‌ های زیبایی جورجینا رودریگرز در اینترنت دست به دست می‌شود. این عکس‌ها نشان می‌دهد که مشخص‌ترین عمل زیبایی او، عمل بینی است. علاوه بر عمل تزریق ژل و فیلر را در صورت او می‌بینیم.

استایل جورجینا رودریگرز در جشنواره کن ۲۰۲۲

اما در کل مدل پیراهن متناسب با اندام ساعت شنی جورجیناست. اما بهتر بود یقه لباس بسته‌تر باشد، چرا که باعث شده سینه‌ها پرتر دیده شوند. انتخاب جواهرات، آرایش و مدل مو هم کاملا متناسب کرکتر شخصیتی او بود، چرا که جورجینا همیشه می‌خواهد گل مجلس باشد و به عبارتی توجه‌ها را به خود جلب کند.

خلاصه که جورجینا با پیراهن پر زرق و برقش توانست باز هم مثل همیشه توجه‌ها را به خود جلب کند. شما استایل جورجینا رو دوست داشتید؟

منبع: حاشیه نیوز