دوران پشت میز نشینی به سر آمده

سخنگو و نایب رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که دوران رکود و عزم در وضعیت اقتصادی مردم به پایان رسیده است و وزیر صنعت ، معدن و تجارت دولت جدید باید کارآمد و محبوب باشد و آشنایی با مشکلات بخشهای صنعتی و تجاری حضور فعال در جلسات ستاد تنظیم بازار در کشور.

به گزارش آوای البرز ، به نقل از اتاق اصناف ایران ، مجتبی صفایی اظهار داشت: بخش خصوصی بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور است که متأسفانه در سال های اخیر مورد توجه قرار نگرفته است و بخش اقتصادی و صنعتی کشور نیاز به تخصص دارد. و عمل تولید ناخالص داخلی کشور.

وی افزود: در چند سال گذشته ، بخش خصوصی در کشور همیشه از برخی دیوانسالاران عصبانی بوده و به مشکلات و نیازهای آنها گوش نداده است.

صفایی گفت: در گذشته ، وزیر منتخب هرگز با هیئت مدیره اتاق اصناف ایران جلسه ای نداشته است. عدم آشنایی با مشکلات صنایع و اتحادیه های کارگری و عدم آگاهی از بسیاری از رویدادها نتایج خوبی را به دنبال نخواهد داشت. به

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته ، مجتمع صنفی کشور تغییر شغل داده یا ورشکسته شده است.

صفایی تصریح کرد: وزیر منتخب صنعت و دارایی باید در منطقه حضور داشته باشد و حضور وزیر منطقه برای اتخاذ تصمیمات لازم برای بهبود وضعیت الزامی است؛ چگونه می تواند به طور فعال در جلسات ستاد تنظیم بازار در کشور شرکت کند ، در غیر این صورت قادر خواهد بود در جهت قیمت گذاری دقیق کالاها و موسسات دامی و سایر مسائل عمده اقتصادی کشور تصمیم مثبت بگیرد؟ !

به نظر وی ، جامعه صنفی داخل کشور و اتاق اصناف ایران برای رئیس جمهور و همه اعضای کابینه دولت سیزدهم آرزوی موفقیت می کنند ، اتحادیه های کارگری در کنار آنها خواهند بود و امیدواریم این عزیزان این کار را انجام دهند برای بخش خصوصی هم همینطور

انتهای پیام