دلار دو کانال عقب رفت/ یک اتفاق جدید؛ معامله‌گران بازار را ترک کردند

مریم فخری: در حال حاضر هر دلار آمریکا در بازار تهران 39 هزار و 483 تومان است که یک هفته قبل در بازار 41 هزار و 615 تومان بود.

بر اساس این گزارش، روند کاهش قیمت دلار در هفته گذشته، دلار تا کانال 38 هزار تومان سقوط کرد و به حدود 38 هزار و 759 تومان رسید، اما نتوانست بیش از یک روز در این کانال بماند. به کانال برگشت.

دلار دو کانال / یک رویداد جدید بازگشت;  معامله گران بازار را ترک کردند

اما هفته گذشته قیمت دلار حدود 2000 132 تومان (5.1) کاهش یافت، دلار بازار همچنان 39483 تومان است، 3586 تومان بیشتر از یک ماه قبل.

بررسی ها نشان می دهد که دلار طی ماه گذشته 9.9 درصد افزایش یافته است. یک ماه پیش هر دلار آمریکا 35930 تومان بود.

اگرچه به نظر نمی رسید بارش برف و باران این روز تاثیری بر آرامش بازار نداشته باشد، اما گزارش های میدانی از روز پنجشنبه آخرین روز معاملات بازار حاکی از آن است که بازار روز آرامی را سپری می کند. با این حال فعالان بازار درباره افزایش یا کاهش قیمت ها در بازار ارز در هفته آینده صحبتی نکردند.

این در حالی است که برخی از فعالان بر این باورند که با تثبیت دلار در یک حد مشخص، بسیاری از معامله گران با ضرر مواجه می شوند و به این ترتیب بازار را ترک کرده و به بازارهای دیگر می روند.

بر این اساس فعالان بازار ترجیح می دهند خرید و فروش خود را به روزهای بعد موکول کنند تا قدرت بازارساز تا حدودی در معرض دید آنها قرار گیرد.

223225