در مورد سرمربی تیم ملی بعد از انتخابات تصمیم می‌گیریم

از رضازاد عذرخواهی کردیم

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: تصمیم داریم بحث کمیته فنی و تصمیم گیری در مورد تیم ملی بزرگسالان را به بعد از انتخابات موکول کنیم تا فردی که به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب می شود تصمیم درستی بگیرد.

سجاد انوشیروانی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره انتخابش به عنوان هیئت اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، اظهار کرد: فعالیت من از فدراسیون وزنه برداری آغاز شد؛ در حالی که این کار را انجام دادم. البته هنوز انتخابات فدراسیون برگزار نشده است و شرایط ما برای انجام رایزنی های قوی تا حدودی متفاوت است. متأسفانه وزنه‌برداری در آسیا و جهان سال‌هاست که بدون کرسی تاثیرگذاری است. هیأت اجرایی قبلاً در اختیار رضازاد و نماینده کمیسیون ورزشکاران بود که حدود 8 سال است در آنجا حضور دارند. هیئت اجرایی نهاد تصمیم گیری کنفدراسیون آسیایی است. کشورهای مهم و تاثیرگذار در وزنه برداری نیز در هیات اجرایی حضور دارند.

**برای وزنه برداری ایران به دنبال یک صندلی در دنیا هستم

وی گفت: خوشبختانه این اعتماد و از همه مهمتر ادامه رایزنی با کشورها و دوستان در رأس کنفدراسیون آسیا را کسب کردم. خوشبختانه رایزنی ها جواب داد و آنها به نمایندگان ایران اعتماد کردند که هر چهار کرسی نامزد ایرانی در آسیا را به دست آوردند. در صورت موفقیت در خدمت در فدراسیون وزنه برداری، قطعا در آینده قهرمان جهان خواهیم شد و در دوره بعدی کنفدراسیون آسیا مقام های برتر را کسب خواهیم کرد.

** از رضازاد عذرخواهی کردیم

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره ناامیدی رضازاده از رد نشدن نامش به عنوان عضو هیئت اجرایی در انتخابات کنفدراسیون آسیا؛ وی گفت: رضازاده یکی از قهرمانان شناخته شده وزنه برداری ایران است. با وجود اینکه وی پیش از این دو دوره در هیات اجرایی حضور داشته است، اما پیشنهاد کنفدراسیون وزنه برداری آسیا برای این دوره این بود که افراد دارای مسئولیت داخلی در فدراسیون در هیات اجرایی حضور داشته باشند و او نمی تواند در انتخابات کمیسیون شرکت کند. ما از او کینه ای نداشتیم و حتی از او عذرخواهی کردیم.

** از بهداد سلیمی انتقاد کردند

انوشیروانی درباره احتمال اخراج بهداد سلیمی از انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت. وی گفت: متأسفانه دوستان خیلی سریع اخبار منفی را منتشر می کنند و سعی در ایجاد دردسر دارند که خوشبختانه مشکلی پیش نیامد و بهداد موفق شد در کمیته فنی جای بگیرد و به وزنه برداری ایران کمک کند.

** روز دوشنبه انتخابات کمیسیون برگزار می کنیم

وی در خصوص به تعویق افتادن انتخابات وزنه برداری خاطرنشان کرد: انتخابات کمیسیون های وزنه برداری روز دوشنبه برگزار می شود و اسامی آنها را به اطلاع وزارت ورزش خواهیم رساند. از زمان انتخابات کمیسیون ها تا انتخابات باید 25 روز بگذرد، ما این فاصله زمانی را رعایت می کنیم و تمام وظایف وزیر ورزش در مسولیت فدراسیون سابق را رعایت می کنیم تا انتخابات برگزار شود. اگرچه در زمان مشخصی برگزار می شود، اما تصمیم نهایی با وزارت ورزش است که جوانان هستند و باید زمان برگزاری انتخابات را اعلام کنند.

**کمیته فنی بعد از انتخابات تشکیل جلسه می دهد

انوشیروانی درباره تعیین کادر فنی و تشکیل کمیته فنی برای ارزیابی عملکرد تیم ملی وزنه برداری گفت: فکر می کردیم تا پایان بهمن ماه اردوها آغاز شود. با عنایت به اعلام زمان انتخابات در هیئت حاکمه در 27 بهمن ماه؛ از طرفی نزدیکترین رقابت ما مسابقات جهانی نوجوانان در ماه فارودین است. اردوی جوانان برای حضور در این مسابقات از چند ماه پیش آغاز شد و با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون در پایان بهمن ماه برگزار می شود، تصمیم گرفتیم بحث کمیته فنی و تصمیم گیری در مورد تیم ملی بزرگسالان را به تعویق بیندازیم. بعد از انتخابات در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون نه مثل دوستانی که چند روز مانده به اردوی تیم ملی سرمربی را انتخاب کردند، هر فردی می تواند تصمیم درستی در مورد آینده وزنه برداری بگیرد!

انتهای پیام/