درمان قطعی سستی نعوظ

مردی که دچار اختلال نعوظ است، اغلب در تقویت یا حفظ آلت تناسلی به اندازه کافی برای داشتن رابطه جنسی مشکل دارد. این می تواند نه تنها در عملکرد جنسی، بلکه در کیفیت زندگی نیز اختلال ایجاد کند. جنسیت در یک طیف وجود دارد. برخی از افراد گاهی اوقات مشکلاتی را با سفت یا سخت بودن آلت تناسلی خود تجربه می کنند. با این حال، اختلال نعوظ (ED) اغلب تنها زمانی نگران کننده است که عملکرد جنسی رضایت بخش کاملاً غیرممکن باشد. آگاهی از این که ED می تواند یک بیماری قابل درمان باشد، از زمان کشف اینکه داروی سیلدنافیل یا ویاگرا بر نعوظ تأثیر می گذارد، افزایش یافته است. با این حال، افرادی که در عملکرد جنسی خود مشکل دارند، ممکن است تمایلی به صحبت با پزشک خود نداشته باشند زیرا آن را مایه شرم می دانند. تا انتها با فروشگاه زوجیم همراه باشید.

علائم اختلال نعوظ چیست؟

مردان ممکن است همیشه نعوظ موفقی نداشته باشند و اگر به ندرت این اتفاق بیفتد، یک مشکل جدی پزشکی محسوب نمی شود. با این حال، اختلال نعوظ به ناتوانی در دستیابی به نعوظ مورد نظر محدود نمی شود، بلکه می تواند شامل تلاش برای حفظ آن برای مدت طولانی نیز باشد. برای داشتن مقاربت جنسی، کاهش میل جنسی یا ناتوانی در انزال کافی است. اختلال نعوظ می تواند با علائم احساسی دیگری مانند شرم، خجالت، اضطراب و کاهش علاقه به رابطه جنسی همراه باشد. اما وقتی این علائم به طور مکرر رخ می دهند، ممکن است مردی دچار اختلال نعوظ باشد.

یک فرد مبتلا به اختلال نعوظ اغلب در ایجاد یا حفظ نعوظ به اندازه کافی قوی برای مقاربت جنسی مشکل دارد. این می تواند نه تنها در فعالیت جنسی، بلکه در کیفیت زندگی نیز اختلال ایجاد کند. ژن ها در طیف ها وجود دارند. برخی از افراد گاهی اوقات مشکلاتی را با سفت یا سخت بودن آلت تناسلی خود تجربه می کنند. با این حال، زمانی که عملکرد جنسی رضایت بخش همیشه ممکن نیست، اختلال نعوظ (ED) اغلب یک نگرانی است. از آنجایی که مشخص شد سیلدنافیل یا ویاگرا بر نعوظ آلت تناسلی تأثیر می گذارد، آگاهی از این که ED می تواند یک بیماری قابل درمان باشد افزایش یافته است. با این حال، افرادی که در عملکرد جنسی خود مشکل دارند، ممکن است با پزشک صحبت نکنند زیرا فکر می کنند این موضوع شرم آور است.

علل اختلال نعوظ در مردان

اختلال نعوظ می تواند ناشی از مشکلات در مراحل مختلف فرآیند نعوظ باشد. برای حل مشکل می توانید از داروی تقویت نعوظ استفاده کنید. نعوظ نتیجه تجمع خون در آلت تناسلی است. جریان خون معمولاً به دلیل افکار جنسی یا تماس مستقیم با آلت تناسلی افزایش می یابد. وقتی مردی از نظر جنسی تحریک می شود، ماهیچه های آلت تناسلی شل می شوند. این اجازه می دهد تا جریان خون به آلت تناسلی افزایش یابد. هنگامی که خون در آلت تناسلی شروع به تجمع می کند، شروع به رشد و سفت شدن می کند. اگر در این مراحل نعوظ مشکلی وجود داشته باشد، اختلال نعوظ وجود دارد.

علل روانی ناتوانی جنسی

مغز نقش مهمی در ایجاد یک سری رویدادهای فیزیکی که با احساس برانگیختگی جنسی شروع به نعوظ می کنند، ایفا می کند. تعدادی از چیزها می توانند با احساسات جنسی تداخل داشته باشند و اختلال نعوظ را بدتر کنند. برای درمان ناتوانی جنسی می توانید از قوی ترین قرص راست کننده نیز استفاده نمایید.

علل روانی اختلال نعوظ عبارتند از:

افسردگی، اضطراب یا فقدان سایر ویژگی های ذهنی

استرس روحی و روانی ناشی از عوامل مختلف است

مشکلات روابط ناشی از استرس، عدم ارتباط یا مسائل دیگر

مصرف برخی داروها از جمله داروهای ضد افسردگی، آنتی هیستامین ها و داروهای فشار خون بالا