دانلود قسمت 1 میدان سرخ

به گزارش آوای البرز ، سریال میدان سرخ ، قسمت 1 بارگیری ، مخاطبان گرامی ، اگر می خواهید به طور کلی با این مجموعه خانگی آشنا شوید ، خوب است که با ذکر بازیگران مشهور آن میل خود را برای دیدن این سریال خانگی زیبا در شما دو چندان کند. در این سریال حمید فاروق نژاد ، مهتاب کرامتی ، بهرام افشاری ، آرمین رحیمیان ، امیر حسین آرمان ، قاسم سیاحی ، آرمین رحیمیان و بهداد والیان بازی می کنند. اولویت ما رسیدن به موضوع تماشای این فیلم برای لذت بردن از بهترین سریال ها بود ، اما خوب است بدانید که موضوع این مجموعه اکشن است و مخاطبان خاص خود را دارد. سریال Red Square Top Media فاقد شایستگی است زیرا کارگردان مشهور ابراهیم ابراهیمیان این سریال را با تهیه کننده مشهور کشورمان آقای جواد نوروس بیگم تولید کرده است. در این مجموعه قلم زیبا و روان خانم سارا سلطانی و آقای علی مسعود دینیا را تجربه خواهید کرد. از همه مهمتر ، اعتبار نهایی این اثر ، کار دائمی فرساد فارسین است.

بارگیری بارگیری: سری Red Square را برای همه قسمت ها بارگیری کنید

بازیگران سریال مربع سرخ

حمید فاروق اینزاد ، مهتاب کرامتی ، بهرام افشاری ، آرمین رحیمیان ، امیر حسین آرمان ، قاسم سیاحی ، آرمین رحیمیان ، بهدکت والیان

همچنین می توانید بارگیری کنید همسایگان سریال و زخم کار تا پایان مقاله با ما باشید.

همسایگان سریال

دانلود سریال جیران

اگر به دنبال سریالهای تاریخی و عاشقانه ایرانی هستید ، حتما این سریال را تماشا کنید. افرادی که به دنبال منابع تاریخی ایران هستند بیشترین مخاطب این مجموعه هستند. با بارگیری سریال ایرانی جیران ساعت ها به تماشای تلویزیون خواهید پرداخت و گذشت زمان را متوجه نخواهید شد ، زیرا این سریال بیننده را به اعماق تاریخ ایران یعنی زمان ناصرالدین شاه می برد. خوردن بین اعداد. بیش از سی بازیگر مشهور در این سریال حضور دارند که از مشهورترین آنها می توان به بهرام رادان ، پری ناس اسدیار ، امیر حسین فاطی ، امیر جعفری ، رویا تموریان ، مهدی پاکدل ، رعنا آزادی ور ، کتانه افشاری نژاد شخصیت اصلی این مجموعه اشاره کرد. زندگی با بسیاری از ماجراهای خوب و بد همراه است. این شخصیت در زمان ناصرالدین شاه حضور پررنگی داشت اما در این سریال با کمی تخیل آمیخته شده تا نگاهی تازه به زندگی این زن نشان دهد.

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان ، پاری ناس اسدیار ، امیر حسین فاطی ، امیر جعفری ، رویا تموریان ، مهدی پاکدل ، رعنا آزادی ور ، کتانه افشاری نژاد ، ستاره پسیانی ، غزل شاکری ، مرتضی اسماعیل کاشی ، هومن باهر ، حمیدرضا نعیمی ، رضا جهانی ، الهام نامی ، نهال داکشینا ، زینا رازانی ، بهنام شرفی ، انوش مسامی ، پاشا جمالی ، حسن موزبی ، نسان موزبی عباس صفری ، راستین عزیزپور ، علی اشمندی ، پارویسو ، پارویسو

داستان سریال جیران

جیران یکی از زنانی است که در کاخ ناصرالدین شاه زندگی می کند و در واقعیت تاریخ زندگی می کند و در اینجا ما ظهور و سقوط او را با داستانی توصیف خواهیم کرد که مطمئناً با خیال آمیخته است. علاوه بر همسایگان ، بسیاری از شخصیت های داستان واقعی هستند و در آن دوره زندگی می کنند.

وی درباره مورخانی که باید در مجموعه “همسایه ها” به آنها پرداخته شود ، گفت: “ستاره همسر ناصرالدین شاه و همچنین زنان و مردان اولیه دوره ناصره و همچنین خدیجه و همسر محمد شاه”.

دانلود سریال: دانلود سریال دانلود جیران حسن فتحی

این سریال عاشقانه با مضمونی عاشقانه توسط نویسنده معروف احسان جوانمرد کشورمان نوشته شده است که نشان از استعداد این هنرمند مشهور کشورمان دارد. حسن فتحی کارگردان خبره و شجاع به همراه بهترین کارگردان علیرضا شجاع نوری این مجموعه را به مرحله بارگیری سریال ایرانی رساندند. حتماً این سریال ماندگار را دنبال کنید ، زیرا با تماشای آن در کنار خانواده لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.

https://tapmedia.ir/series/jeyran-series/

بهترین سایت رسانه ای

دانلود سریال زخم

سریال رفیق کاری ، نویسنده محمد حسین مهدویان ، کارگردانی است که پیش از این به دلیل تولید نسخه دوتایی داستان نیمروسی اول و دو در بین هنر دوستان شناخته شده بود. مهدویان اولین تجربه خود را در زمینه تولید مجموعه ای به نام ساخیم کاری و ارائه یک فیلم در سیستم عامل های آنلاین یا شبکه نمایش خانگی ضبط کرد. اگرچه داستان سریال هنوز مشخص نیست ، کاربران باید منتظر بمانند و تجربه کارهای قبلی مهدویان و بازیگران برجسته رعنا آزادی ور ، سارا بهرام ، محسن تنابنده و امیر جعفری را برای دانلود سریال سخام کاری ببینند.

به گفته جادوگری ، هادی حجاسی فر به زودی در نقش شخصیتی در فیلم فوق به عنوان جانشین محسن تنابنده بازی خواهد کرد. این اثر به تهیه کنندگی محمدرضا تکتاکاشیان تهیه شده است. اگر پس از آزادی ،

در صورت تمایل دانلود سریال زخم ضروری است عوامل این مجموعه در کنفرانس های خبری خود تعریفی از سلطه و ماجراجویی داشته باشند.

https://tapmedia.ir/series/zakhme-kari-series/

دنیای سریال های فیلم در کشور ما روز به روز در حال گسترش است ، بنابراین ما هر روز شاهد درخشش بهترین هنرمندان خود در این زمینه هستیم. بهترین سریال های خانگی توسط معروفترین هنرمندان ، بازیگران و کارگردانان تولید می شود و قصد داریم از مهمترین و زیباترین سریالهای کشور نام ببریم. طرفداران سریال های ایرانی این فرصت طلایی را از دست نمی دهند و این سریال های موجود را تماشا می کنند. فیلم های ایرانی را با بهترین کیفیت سایت های محبوب و پرطرفدار از بهترین سایت رسانه ای TapMedia بارگیری کنید.