خوشحالم که به وعده‌های دور اول سفر به آذربایجان شرقی عمل شده است

رییس جمهور:

رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح راه آهن بستان آباد-تبریز گفت: خوشحالم که به وعده‌های دور اول سفر به استان آذربایجان شرقی عمل شده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در مراسم افتتاح خط آهن بستان آباد – تبریز و ایستگاه راه آهن خاوران با آرزوی سفری همراه با سلامتی برای مسافران حاضر در ایستگاه به مقصد مشهد مقدس، افزود: اخلاص تبریزی‌ها به امام رضا (ع) زیاد است و خادم این امام همام هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از مسیر ایستگاه خاوران تا ایستگاه کنونی تبریز نیز در حال اجراست، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت و کوهستانی بودن این مسیر حدود ۱۵ کیلومتری، با همت و تلاش دولت این مسیر نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

رییس جمهور، تاکید کرد: اجرای بقیه پروژه نیز در دستور کار بوده و امید است با همت استاندار آذربایجان شرقی، وزارت راه و شهرسازی، تشویق‌ها و حمایت‌های نماینده، ولی فقیه در استان و پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر تکمیل شود.

آیت الله رئیسی، ادامه داد: امروز با عمل به این وعده، تلاش می‌شود تا سایر وعده‌های داده شده دولت نیز اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش آنا، همزمان با دومین روز از سفر دور دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی مسیر ریلی بستان آباد – تبریز و ایستگاه خاوران به بهره برداری رسید.

فاز دوم ابرپروژه خط آهن میانه – تبریز در مسیر بستان آباد – تبریز به طول ۴۴ کیلومتر و با حمایت‌های دولت سیزدهم صبح امروز (جمعه) با حضور حجت‌الاسلام رئیسی بهره‌برداری شد و حرکت قطار در این مسیر به صورت رسمی از امروز از ایستگاه خاوران به تهران و مشهد آغاز شد و فروش بلیط قطار در این مسیر از سه روز پیش آغاز شده بود.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.