خسیس‌ترین میلیاردرهای دنیا چه کسانی هستند؟+تصاویر

به گزارش آوای البرز؛ آیا تا به حال به یک میلیارد فکر کرده اید؟ دلار چه کاری می توان کرد؟ در ادامه قصد داریم شما را معرفی کنیم تا ببینید میلیاردرهای خسیس دنیا چگونه به این سوال پاسخ داده اند و چگونه عمل کرده اند. در عوض آنها پول خودتان را صرف چیزهای گران قیمتی مانند خرید جت کنید سطح این مقدار پول به هیچ وجه حاضر به خرج کردن آن نیست.

وارن بافت

خسیس ترین میلیاردر جهان جی بی گتی

برجسته ترین فرد در این فهرست جی بی گتی است که در نیمه دوم قرن بیستم، حدود ۸۰ درصد مواقع زندگی می کرد. روغن جمع جهان اما به بچه ها حقوق نگرفتند. این میلیونر خسیس در سن 23 سالگی بدون هیچ میراثی میلیونر شد. رشد ورود سریع مالی او به لیست میلیاردرها.

جالب ترین بخش طمع گتی ربودن نوه 16 ساله اش در سال 1973 بود، اما او از پرداخت آن خودداری کرد. پول بعد از 5 ماه فشار و تهدید، آدم ربایان نوه خود را آزاد نکردند تا اینکه تبدیل به باند شدند. مو آنها گوش نوه اش را برای او فرستادند و مبلغ را به 3 میلیون دلار کاهش دادند. با تمام این شرایط، خسیس ترین میلیاردر تاریخ تنها 2.2 میلیون نفر را پذیرفت دلار و 800 هزار دلار سود 4 درصد باقیمانده را به پسر بدهید.

.

چارلی ارگان

طبق آمار، این میلیاردر آمریکایی 13 میلیارد دلار ثروت دارد، اما هیچ علاقه و اعتمادی به زندگی تجملی ندارد، بنابراین در تمام این سال ها ناهار را به خانه می آورد، اگر غذا نداشته باشد. برای خوردن یک روز دیگر به رستوران نمی رفت. . او در گذشته غذا می خورد ماهواره او در حال فروش بود و در آن زمان گرانترین مرد بود، اما پس از تأسیس شرکت خود و کسب درآمد . شهرت به سرعت خسیس شد.

مارک زاکربرگ

یکی دیگر از میلیاردرهای محبوب مارک زاکربرگ موسس فیس بوک است جهان است. او 28 سال است که زندگی بسیار خاصی داشته است، اما بیشتر دارایی خود را حفظ کرده است. او حتی حاضر به خرید لباس هم نیست، معمولا با تی شرت و هودی سر کار می رود و در حیاط خانه ازدواج می کند.

مارک زاکربرگ

وارن بافت

بافت در نبراسکا زندگی می کند. او خانه خود را حدود 50 سال پیش به قیمت 31500 دلار خرید. او هنوز دارایی ندارد و بیشتر پولش را جمع کرده است. وقتی بار دوم ازدواج کرد یک مهمانی بسیار کوتاه در خانه دخترش داشت.

چاک فینی

این مرد بسیار سخت کوش است، اما مانند دو نفر قبلی . نه، اما هنوز یک میلیونر است جهان محاسبه می شود. او برای خودش پول زیادی خرج نمی کند، فقط نگاه می کند امور خیریه است. حتی ممکن است ارزان ترین غذای موجود در رستوران را سفارش دهند.

چاک فینی

.

دارایی خالص او بیش از 12 میلیارد دلار است. او حتی تعداد دستمال کاغذی هایی را که استفاده می کند می شمرد و یک میلیونر بسیار خسیس است، او قرار است در ماشینی بسیار ساده تر و ارزان تر کار کند.

دیوید چاریتون

دیوید چاریتون دارایی خالص بیش از 1.3 میلیارد دلار است گوگل اما نه مثل میلیاردرها زندگی کردن. جالب است بدانید که او آخرین خودروی خود را در سال 2012 خریداری کرده و از آن زمان تاکنون هیچ خودرویی نخریده و تمایلی به خرید لوازم جانبی گران قیمت ندارد.

دیوید چاریتون

کارل آلبرشت

او بیش از 25 میلیارد دلار ثروت دارد و اخیراً به برادرش در شرکت معروف خود پیوسته است. به این دو برادر ذخیره خواهد کرد آنها با هم زندگی می کنند و در هزینه ها و کار مشترک هستند و به طور کلی نمی خواهند پول خرج کنند یا از امکانات استفاده کنند. تنها زمانی که برادری به مدت 17 روز گروگان گرفته شد و در نهایت مجبور شد 4 میلیون دلار برای آزادی او خرج کند، مجبور شدند پول زیادی خرج کنند.

کریستی والتون

والتون با وجود ثروت فراوان، زندگی عادی را برای خود و فرزندانش داشت. او مثل یک میلیونر زندگی نمی کند. والتون پس از از دست دادن همسرش خرج خانه اش را پرداخت امور خیریه او هزینه کرد و اکنون زندگی بسیار ساده و معمولی دارد.

اینگوار کامپارد

این فرد 23 میلیارد دلار دارایی خالص دارد و از 15 سالگی کار می کند اتوبوس می تواند و هنوز هم می کند. او همیشه در حال تماشا است ذخیره خواهد کرد خودشه. اینگوار و همسرش معمولاً در رستوران‌های ارزان‌قیمت غذا می‌خورند و تمایلی به خرید اقلام گران قیمت ندارند.

اینگوار کامپارد

جیم والتون

یکی دیگر از میلیاردرهای آمریکایی در لیست خسیس ترین میلیاردرهای این نقطه از جهان قرار دارد. او چهاردهمین مرد ثروتمند جهان است سرمایه او با وجود صرف حدود 46 میلیارد و 400 میلیون دلار، با این ثروت هنگفت هر روز با یک وانت مدل بسیار کوچک به محل کار خود رفت و آمد می کند.

الکساندر لبدو

الکساندر دارایی خالص حدود 1.1 میلیارد دلار است و هیچ آپارتمان خصوصی، جت شخصی یا املاک مشابه ندارد. او خود را از سایر انسان ها متمایز نمی کند، او یک مددکار اجتماعی است و یک زندگی کاملاً عادی دارد روسیه وجود دارد.

تونی هس

او حدود یک میلیارد دلار ثروت دارد اما تجمل زیادی در زندگی از او نمی بینید. تونی 350 میلیون دلار در لاس وگاس سرمایه گذاری اما حتی پس از ثروتمند شدن نیز زندگی او تغییر چندانی نکرد و همان سادگی و سطح پایین آسایش را همچنان در زندگی او می توان دید.

تونی هس

کارلوس اسلیم هلیو

دارایی خالص او حدود 69 میلیارد دلار است. احتمالاً یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین است زمین بله، اما هزینه زیادی ندارد. او در خانه 6 خوابه ای که 30 سال دارد به یک میلیونر جاودانه تبدیل شده است. او همیشه رانندگی می کند تا سر کار برود، یعنی راننده شخصی ندارد.

سالن ورزش. ضیا والتون

او با دارایی خالص بیش از 19.2 میلیارد دلار، یکی از ثروتمندترین افراد جهان است، اما به اندازه ثروت خانواده اش زندگی نمی کند. آنها در یک منطقه مشترک هستند و هیچ اثری از ثروت زیاد در جزئیات زندگی آنها دیده نمی شود.

آمانسیو اورتگا

او و همسرش در یک آپارتمان قدیمی زندگی می کنند اسپانیا آنها زندگی می کنند، لباس های ساده می پوشند، معمولاً هنگام رفتن به محل کار لباس رسمی می پوشند و چیز خاص و قابل توجهی نمی بینند. آنها همیشه به کافی شاپ می روند و با همکاران و همکاران ناهار می خورند.

آمانسیو اورتگا

دیوید گرین

جالب است بدانید که او با ثروتی بالغ بر چهار و نیم میلیارد دلار همچنان در حوزه صنایع دستی مشغول به کار است. او پول زیادی خرج می کند خانواده این کار را نمی کند و بیشتر امور خیریه فعال است.

تیم کوک

در سال 2011، او 378 میلیون دلار درآمد داشت. او ممکن است میلیاردر نباشد، اما سهام بزرگی در اپل دارد، اما با ثروت قابل توجهی که دارد، همچنان آن را دوست دارد. سبک زندگی ماشین معمولی و ارزان. او همیشه تاکید می کند که نمی خواهم فراموش کنم از کجا آمده ام و چگونه به اینجا رسیده ام.

جان کارول

میلیونر انگلیسی وجود دارد سرمایه حدود 2.5 میلیارد دلار روزانه 25 مایل سفر می کند تا به محل کار برسد. جالب است بدانید «کارول» موهایش را خودش کوتاه می کند تا پولی به آرایشگر ندهد.

انتهای پیام/