خرید سرور اختصاصی از سایت اوزون (O.Zone) – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طبق یک گزارش تجاری خبرگزاری آنلاین، در شبکه های داخلی کوچک ، رایانه ها کنترل سرور شبکه را در دست می گیرند و نیازهای شبکه را برآورده می کنند. اگر شبکه گسترش یابد چه می شود؟ به عنوان مثال ، تمام رایانه های متصل به اینترنت. در اینجا نیز اصول اساسی تغییر نمی کند. در اینترنت ، سرور مجموعه ای از رایانه ها است که همیشه در دسترس و در دسترس هستند. اما این سرورها کجا هستند؟

پاسخ کوتاه: در مراکز داده یا مراکز داده. این مکان ها مکان های تخصصی در سراسر جهان هستند که برای حفظ سرورها ، کنترل کیفیت شبکه و پشتیبانی از قطعات و نرم افزارهای سرورها تنظیم شده اند. مراکز داده استفاده بی نظیر و با کیفیت از سرورها را ارائه می دهند. از مهمترین مراکز داده محبوب در جهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* مرکز داده شرکت اعتدال (اعتدال)

* مرکز اطلاعات هتزنر (هیتسینر)

* مرکز داده شرکت فرانسوی OVH

* مرکز داده کانادا کار (iWeb)

* مرکز داده Softlayer متعلق به IBM

* مرکز داده خدمات آمازون وب میزبانی وب ( خدمات وب آمازون یا AWS)

* مرکز اطلاعات آژور (لاجوردی) متعلق به مایکروسافت است

این سرورها را می توان از شرکت های مختلف خریداری کرد. این س arال مطرح می شود که چرا Google در لیست اول نیست. مجموعه بزرگی از مراکز داده در سراسر جهان برای خدمات خود به Google اختصاص داده شده است ، تصویر زیر موقعیت آنها را نشان می دهد.

انواع سرورها چیست؟

سرورها به طور کلی به دو نوع اختصاصی و مجازی تقسیم می شوند

سرور اختصاصی ( ارسال)

سرورهای اختصاص داده شده به یک سرویس. به عنوان مثال ، فروشگاه های آنلاین بزرگ از سرورهای اختصاصی استفاده می کنند و مهمترین مزیت آنها این است که تمام قابلیت های سرور در دسترس میزبان است. از دیگر مزایای این سرورها این است که در صورت خرابی نرم افزار یا سخت افزار ، دسترسی مستقیم به هارد دیسک وجود دارد.

سیستم های این سرورها از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند هستند. به عنوان مثال ، در سایت هتزنر ضعیف ترین سرور اختصاصی که تاکنون پیدا شده است دارای پردازنده AMD Raison ۳ 5 3600 Hexa Core و 64 پردازنده است گیگ رام داره برای سرویس های کوچکتر ، استفاده از این سرورها توصیه نمی شود و شما باید به سرورهای مجازی بروید.

هزینه این نوع سرورها معمولاً بسیار زیاد است و خرید سخت افزار آنها می تواند بیش از 100 میلیون تومان هزینه داشته باشد. اگرچه خدمات امکان پذیر است مجموعه (اجاره فضای رک) هزینه نگهداری فقط استفاده و پرداخت می شود. اما در این حالت ، معمولاً داده است مراکز برای بهبود تعمیر و نگهداری ، آنها نوعی سرور می خرند و آن را به شما اجاره می دهند.

سرور مجازی ( سرور خصوصی مجازی)

از طرف دیگر سرورهای خصوصی مجازی یا VPS وجود دارد. این سرورها بخشی از یک سرور اختصاصی هستند که خدماتی را ارائه می دهند. مزیت اصلی آنها این است که می توان آن را با هزینه کم تهیه کرد. از طرف دیگر ، سخت افزار رایج است و می تواند باعث خراب شدن همه سرویس ها شود. این یک اشکال دیگر است مدیر استاد به اطلاعات همه سرورهای مجازی دسترسی دارد و اطلاعات به خوبی محافظت نمی شوند. بنابراین ، سرور VPS برای مشاغلی که اطلاعات مهم را کنترل می کنند توصیه نمی شود.

یک سرور اختصاصی از سایت O.Zone خریداری کنید

چرا استفاده از سرور اختصاصی مهم است؟

مهمترین مسئله ، به ویژه در امور مالی ، مسئله امنیت است. امنیت مالی و امنیت اطلاعات مهمترین قسمت هر تجارت است. برای تأمین مالی مشاغل مانند استارتاپ ها از مراکز داده مناسب و ایمن استفاده کنید پر شده نود ارز دیجیتال بسیار مهم هستند.

مسئله مهم دیگر در مورد خرید یا اجاره سرور ، پشتیبانی است. ما باید مطمئن شویم که نسخه پشتیبان در کمترین زمان ممکن به مشکل ما پاسخ می دهد.

در دنیای امروز که ارزهای دیجیتال در حال تکامل هستند ، برای بهبود عملکرد و افزایش تحریم ها به سرورهایی نیاز داریم. اگر می خواهید راه اندازی کنید پر شده نود ارز دیجیتال بله ، توصیه می شود برای امنیت و پشتیبانی خود از سرورهای اختصاصی استفاده کنید. ولی پر شده نود چیست؟

در یک تعریف کلی ، به هر دستگاهی در شبکه ارز دیجیتال ، گره گفته می شود. به اصطلاح گره هایی که مستقیماً به بلاک چین متصل می شوند و همه قوانین را می پذیرند ، پر شده ( گره کامل) فراخوانده شد. معمولاً برای استارتاپ ها پر شده نود بیت کوین از نرم افزار بیت کوین (Bitcoin Core) استفاده می کنند.

کیف پول پر شده نود در مقایسه با نور نودها، دارای ضریب امنیتی بسیار بالایی هستند. خط 90 ممکن است تراکنش هایی را تأیید کند که در واقع تأیید نشده اند ، یعنی یک فاجعه مالی برای یک تجارت. بنابراین توصیه می شود همان کاری را که برای برنامه های تجاری و روزمره انجام می دهد انجام دهید پر شده نودها برای استفاده.

یک سرور اختصاصی از سایت O.Zone خریداری کنید

پر شده نودها امکان ارائه خدمات به شبکه های دیگر. این خدمات شامل نور است نودها این مفید است ، ما می توانیم موارد زیر را ذکر کنیم:

* سبک نودها برای ایجاد ترک از پر شده نودها استفاده کنید؛ بااینکه پر شده نودها، برای تولید تراکنش ها نیازی به بارگیری General Ledger برای یک گره نیست.

* بلوک های جدیدی را به گره هایی اضافه می کند که مدتی آفلاین بوده اند.

* انتقال معاملات از کاربران به استخراج کنندگان.

انتقال معاملات انجام شده توسط ماینرها به گره های دیگر.

یک سرور اختصاصی و مجازی از ازن بخرید

ذخیره سازی ازن نود نوع ارائه می دهد ارز دیجیتال است. از طریق ازن ، به یک گره اختصاصی و یکی دسترسی پیدا می کنید طاق امن و اختصاص داده شده به امنیت یک سیستم پر شده شما از نود استفاده می کنید.

ذخیره ازن یک شبکه امن برای معاملات شما است که معاملات زیر را ارائه می دهد:

* از یک سرور به جای چندین استفاده کنید

* مالکیت طاق امکانات اختصاصی و مرتبط مانند پرداخت دلار از طریق کارت ویزا

* امکان استفاده از سرور به عنوان سرور دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

* در دسترس اطلاعات شبکه وجود دارد بلاکچین معامله کجاست می Sanid

* خدمات پرداخت را از طریق ارزهای دیجیتال ارائه می دهد

* امکان دسترسی به کلیه اطلاعات و معاملات بلوک در شبکه

ازن یک سوم است پروژه برای خرید سرور پر شده گره ها وجود دارد: سرور گره مشترک ، سرور گره اختصاصی و سرور گره تجاری. در Ozone می توانید کلیه خدمات فوق را به مشتریانی که به امکانات سیستم نیاز دارند ارائه دهید پر شده نود باید ارائه شود.

اگر به گره ها و قابلیت های نرم افزاری خود برای سیستم خود نیاز دارید ، یا مایلید یک سرور برای موارد مرتبط خریداری کنید تجارت BINUS یا در موارد مشابه ، حتماً با تیم پشتیبانی و مشاوره به آدرس https://o.zone/ تماس بگیرید.

این نیز اخبار تبلیغات است خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن نظری ندارد.