خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم در وزارت نیرو یک اصل است/ تمرکز بر احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر در کشور



خدمت بی وقفه به مردم وزارت نیرو یک اصل است / تمرکز بر احداث نیروگاه های تجدیدپذیر در کشور

وزیر نیرو در ششمین همایش ملی فرهنگ سازمانی را ارائه کرد

وزیر نیرو با اشاره به اهمیت دو کالای اساسی آب و برق در زندگی روزمره گفت: خدمت بی وقفه و صادقانه به مردم صنعت برق آبی یک اصل است و وزارت نیرو کار بزرگی انجام می دهد. میدان با استفاده از فرهنگ جهادی ساخته شده است.»


به گزارش آوای البرز، «علی اکبر محرابیان» چندی پیش امروز سه شنبه در ششمین همایش ملی فرهنگ سازمانی با موضوع توسعه و نهادینه شدن فرهنگ سازمانی سخنرانی کرد. صنعت آب و برق، گام های قابل قبول برداشته شده، مشارکت برنامه محور، شخصی و سازمانی، فرهنگ دیجیتال، حفاظت از منابع و محیط زیست، نگهداری و استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات، هیجان یادگیری، شایسته سالاری، تعامل با مردم و شرکا، پویایی. ارائه خدمات و حفظ مصرف بهینه آب برق به عنوان مؤلفه ها و معیارهای خاص فرهنگ سازمانی وزارت نیرو توضیح داد.
محرابیان گفت: متمرکزترین برنامه وزارت نیرو حمایت از انرژی های تجدیدپذیر و حفاظت از منابع و محیط زیست با تمرکز بر احداث نیروگاه های انرژی تجدیدپذیر است. رشد وی تقاضا را به عنوان یک سیاست مهم برشمرد.
وزیر نیرو با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه انرژی های تجدیدپذیر گفت: با حمایت. دولت از ساخت نیروگاه های تجدیدپذیر مشکلات منابع آبی موجود کشور از جمله سوخت های فسیلی و کاهش آلودگی های زیست محیطی مدیریت خواهد شد.
وی گفت: در سازمان‌ها عادات، باورها و اعتقادات واقعاً فرهنگ آن سازمان است و موضوع بحثی عمیق و راهبردی است: نقش مدیران، کارکنان و فرهنگ حاکم. جامعه در فرهنگ سازمان مؤثر است و با ایجاد تغییراتی در هر یک از این حوزه ها باعث ارتقای «فرهنگ» می شود.
وی با تاکید بر استفاده از ویژگی های جامعه برای ارتقای فرهنگ سازمانی گفت: تمدن نمونه ها و عناصر مثبت ایرانی و اسلامی دفاع مقدس امام خمینی (رضی الله عنه) از این فرهنگ ایرانی و اسلامی استفاده کرد تا با اتحاد و یکپارچگی مردم، افراد جامعه را در یک نیروی واحد متحد کند. بنابراین می توان از این ویژگی ها در فرهنگ سازمانی استفاده کرد.
وزیر نیرو در پایان به لزوم توجه به فرهنگ جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: اتفاقات بزرگی در کشور در حال رخ دادن است که فعالیت های اداری و عملیاتی را با فرهنگ جهادی با اعتقاد قلبی و فرهنگی همراه می کند. الهام گرفتن

بیشتر بخوانید:

ارز در

با دوستانتان به اشتراک بگذارید: