خبری از مرد هشترودی سقوط کرده به چاه نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، فرید قشلاقی در گفت‌وگویی اظهار کرد: به محض اطلاع از سقوط مرحوم بهروز ابوالحسنی به داخل چاه، از تمامی ظرفیت‌های امدادی هشترود اعم از آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و نیروهای محلی برای خارج کردن فرد سقوط کرده به چاه استفاده شده اما به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی افزود: چاهی که مرحوم ابوالحسنی به داخل آن سقوط کرده دارای عمق ۶۰ متر و قطر ۴۰ سانتی متر بوده و این امر، کار را برای امدادگران بسیار سخت کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر نیروهای امداد و نجات هشترود نیروهای کمکی شهرستان‌های میانه، مراغه، تبریز و تهران نیز در محل حادثه حضور یافتند اما با توجه به سختی کار، هنوز افراد حاضر بر سر صحنه نتوانستند پیکر این جوان هشترودی را از چاه خارج کنند.

فرماندار هشترود اضافه کرد: برای خارج کردن این فرد از داخل چاه، هم‌اکنون چندین دستگاه بیل مکانیکی به همراه سایر نیروهای امدادی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا بتوانند با حفر کانال و راه دسترسی به چاه مورد نظر، پیکر این جوان را از محل حادثه خارج کنند.

وی گفت: در شرایط بروز بحران ناشی از عوامل طبیعی و عواملی که به دست بشر اتفاق می‌افتد نیاز به تجهیزات خاص است که متأسفانه در این شهرستان با کمبود این ملزومات مواجه هستیم.

قشلاقی ادامه داد: از همان ساعات اولیه وقوع سانحه تا به الان بخشدار بخش نظرکهریز شهرستان هشترود به همراه کلیه ظرفیت‌های امدادی هشترود در محل حادثه حاضر هستند و برای خارج کردن جسد به صورت جهادی تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه پیش‌آمد، توسط رسانه‌ها به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.