جواب آزمون تافل هوم ادیشن چند روزه میاد؟

آزمون تافل یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که توسط ETS در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران برگزار می شود. شرکت در آزمون تافل و گرفتن گواهینامه با نمره بالا یکی از مهم ترین شرایط درخواست برای دوره های مختلف در مقاطع مختلف در دانشگاه های بزرگ کشورهای انگلیسی زبان است.

در حال حاضر آزمون تافل در بیش از 11 هزار موسسه و دانشگاه در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود و گواهینامه آزمون تافل مورد قبول بسیاری از دانشگاه ها، موسسات آموزشی و علوم، سازمان ها و دفاتر مهاجرتی کشورهای مختلف و افراد مختلف است. . . آنها می توانند از گواهی تافل علاوه بر اخذ مجوز تحصیل از دانشگاه های بزرگ برای مهاجرت به کار در کشورهای انگلیسی زبان، دریافت پیشنهادات شغلی و دریافت مجوز کار استفاده کنند.

علاوه بر شرایط شرکت در آزمون تافل هوم ادیشن  ، لازم به ذکر است که برای شرکت در آزمون تافل شرایط خاصی از جمله شرایط سنی وجود ندارد. و همه می توانند با اهداف مختلف در آزمون تافل ثبت نام کنند.

کارشناسان ما در  با ارائه بهترین راه حل ها برای کسب نمره بالا در آزمون تافل  و آزمون GRE تایید شده به شما کمک می کنند تا بهترین نتایج را در آزمون تافل تایید شده کسب کنید.

نوع آزمون تافل

مؤسسه ETS نسخه های مختلفی از آزمون تافل را ارائه می دهد و داوطلبان بسته به اهداف آن در یکی از انواع تافل شرکت می کنند و تمامی نسخه های تافل دارای گواهینامه معتبر بوده و در بسیاری از کشورهای جهان به رسمیت شناخته می شود قابلیت اطمینان بالا.

انواع آزمون تافل عبارتند از:

آزمون آنلاین تافل یا تافل IBT: آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در مکان های مشخص شده توسط ETS برگزار می شود.

TOEFL IBT Home Edition (نسخه خانگی): TOEFL Home Edition نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر تعیین شده برگزار می شود.

آزمون کاغذی تافل (کتبی) یا تافل PBT: آزمون تافل PBT در محل آزمون از طریق آزمون های کتبی و کتبی برگزار می شود و تافل کتبی در مکان هایی برگزار می شود که امکان شرکت آنلاین تافل وجود ندارد.

آزمون ملزومات تافل: از فوریه 2021، سازمان ETS نسخه دیگری از آزمون تافل را به نام TOEFL Essentials معرفی کرده است. این آزمون به صورت آنلاین و بر روی کامپیوتر در دسترس است

آزمون TOEFL ITP: تافل ITP برای استفاده داخلی توسط موسسات آموزشی، سازمان ها، دانشگاه ها و غیره در نظر گرفته شده است.

آزمون تافل جونیور (JUNIOR): شرکت در آزمون تافل جونیور محدودیت سنی دارد و این آزمون برای کودکان 11 تا 16 سال طراحی شده است.

TOEFL Premier (PRIMARY): مانند TOEFL Junior، TOEFL Premier محدودیت سنی دارد و برای کودکان 8 تا 11 سال در نظر گرفته شده است.

آزمون تافل Magoosh (magoosh): یک نسخه کاغذی داخلی و غیر رسمی از آزمون تافل که توسط ETS توسعه یافته است.

زمان اعلام نتایج آزمون تافل فرا رسیده است

نتایج آزمون تافل حدود 6 روز پس از برگزاری آزمون اعلام می شود و نتایج آزمون در سایت ETS (سازمان دهنده آزمون تافل) منتشر می شود و با اعلام نتایج تافل، ETS برای داوطلبان و ناشر داوطلب ایمیلی ارسال می کند. نتایج آزمون پس از انتشار نتایج تافل، داوطلبان می توانند جزئیات درخواست خود را در وب سایت رسمی مشاهده کنند و نمرات آزمون تافل خود را بررسی کنند.

کارنامه آزمون نیز قابل دانلود و پرینت بوده و داوطلبان سه روز پس از اعلام نتیجه می توانند فایل پی دی اف کارنامه را دریافت کنند.

توجه: داوطلبان می توانند پس از دریافت نتایج آزمون به نمره تافل اعتراض کنند. البته نمره تافل فقط برای بخش Speaking و Writing قابل اعتراض است و داوطلب نمی تواند بخش Listening و Reading تافل IBT را به چالش بکشد.