جسم و روح میهن با کارآفرینی آمیخته شده است

ابوالفضل پایداری: جسم، روح و روان سرزمین مادری با کارآفرینی عجین شده است.

ابوالفضل پدری گفت: حاج ایوب پدری موسس گروه صنعتی میهن روح و جسم این گروه صنعتی را با کارآفرینی و ارزش های آن ادغام کرده است.

به گزارش آوای البرز، 12 اردیبهشت ماه سالروز تولد شیخ بهایی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز ملی کارآفرینی نامگذاری شده است. به مناسبت روز ملی کارآفرینی با مدیرعامل گروه صنعتی میهن به گفت و گو نشستیم.

مهندس ابوالفصل پدری با بیان اینکه چرخه های توسعه اقتصادی هر کشور با توسعه کارآفرینی آغاز می شود گفت: امروزه کارآفرینان با نوآوری و سخت کوشی به موتور محرکه و موتور توسعه اقتصادی تبدیل شده اند.

حاج ایوب پایداری، موسس گروه صنعتی میهن، کارآفرین ارشدی است که بینش های ارزشمند و دستاوردهای برجسته ای را در بخش تولید ایجاد کرده است: خانواده بزرگ 30000 نفری میهن حاصل 15 سال پشتکار است. – کارآفرین سابق بیش از 50 سال است که ما پشت تولید و توزیع محصولات پرطرفدار و با کیفیت در میهن عزیزمان تا موفقیت جهانی خود بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعات برخی از کارشناسان و دانشمندان مدیریت، کارآفرینان موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی جامعه هستند و این بخش حیاتی را در فضای رقابتی و نوآورانه توسعه می دهند.

مدیرعامل گروه صنعتی میهن تاکید کرد: یافتن روش های خلاقانه با استفاده از فناوری های روز و ایجاد خدمات و کالاهای جدید، بازاریابی پیشرو و سرعت و دقت در تعیین و اجرای نیازهای مشتریان. برای تحقق بهترین

به نظر او؛ کارآفرینان به دلیل رهبری، مدیریت، نوآوری، اشتغال، رقابت، بهره وری، ایجاد صنایع و کسب و کار جدید و توسعه کارآفرینی نقش مهمی در رشد اقتصادی یک کشور دارند. از جمله وطن مورد علاقه ما.

مهندس پایداری در پایان تاکید کرد گروه صنعتی میهن که امسال وارد قرن دوم فعالیت خود شده است به سمت کارآفرینی ادامه خواهد داد، سرمایه گذاری و اشتغال نیاز است.

انتهای پیام/